بازی

به زودی خبری از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر خواهد شد

به زودی خبری از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد اعضای تیم مدیریت کامیونیتی استودیو Insomniac به رونمایی جدیدی برای دنباله مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 اشاره می‌کنند.

سال ۲۰۲۲ برای عناوین انحصاری سونی، سال تاثیرگذاری بود، زیرا بازی‌هایی مانند Gran Turismo 7، Horizon Forbidden West و God of War Ragnarok عرضه شدند، اما شفافیت زیادی در مورد اینکه دقیقا چه عناوینی برای سال ۲۰۲۳ در راه هستند، وجود ندارد.

تاکنون تنها بازی انحصاری پلی استیشن که به طور رسمی برای سال آینده تایید شده، Marvel’s Spider-Man 2 است و حتی از زمان معرفی آن در سپتامبر سال گذشته تاکنون هیچ به‌روزرسانی‌ای دریافت نکرده است.

مطلب پیشنهادی:10 چیزی که باید در سه‌گانه دوم مرد عنکبوتی ببینیمنگاهی به افق پیش روی مرد عنکبوتی در جهان سینمایی مارول
10 چیزی که باید در سه‌گانه دوم مرد عنکبوتی ببینیم

با این حال، به نظر می‌رسد که این امر به زودی تغییر می‌کند، زیرا فعالیت اخیر برخی از کارمندان Insomniac در توییتر نشان می‌دهد که سازندگان به زودی خود را برای نمایش دنباله ابرقهرمانی مورد انتظار آماده می‌کنند.

جیمز استیونسون، مدیر انجمن اینسامنیاک، اخیراً توییتی حاوی یک گیف از Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرده است، در حالی که آرون جیسون اسپینوزا، مدیر ارشد انجمن، اندکی بعد توییتی ارسال کرد که به سادگی نوشته شده بود «۲۰۲۳».

پس از این توییت‌ها در بامداد امروز صفحه Marvel’s Spider-Man 2 در فروشگاه پلی استیشن مورد دسترس قرار گرفت که علاقه‌مندان می‌توانند آن را به Wishlist خود اضافه کرده و اخبار آن را فالوو کنند. به نظر می‌رسد که در روزهای آتی خبرهای مهمی از این بازی در منتشر خواهد شد.

Marvel’s Spider-Man

کمتر از دو ماه پیش، Insomniac Games به طرفداران اطمینان داد که توسعه Marvel’s Spider-Man 2 پیشرفت خوبی داشته و این بازی همچنان در مسیر انتشار در سال ۲۰۲۳ قرار دارد.

اگر واقعاً قرار است این بازی در سال آینده عرضه شود، امیدواریم زمان زیادی طول نکشید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم، به خصوص که آخرین بازی بزرگ پلی استیشن، God of War Ragnarok، هم‌اکنون منتشر شده است.

Marvel’s Spider-Man 2 به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه متفاوت مرد عنکبوتی که نیاز به فیلم اختصاصی خود دارنداسپایدی‌های نادیده گرفته شده
۱۰ نسخه متفاوت مرد عنکبوتی که نیاز به فیلم اختصاصی خود دارند


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا