بازی

تریلر جدیدی از فیلم Shazam! 2 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از فیلم Shazam! 2 منتشر شد [تماشا کنید]

دنیای فیلم‌های دی‌سی مدتی است که شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و از زمان اکران فیلم اصلی Justice League، به نظر می‌رسید یک جای کار می‌لنگد و آینده این فرانچایز چندان مشخص نیست. مخصوصا از زمان روی کار آمدن جیمز گان و پیتر سفرن و شروع به ساخت نسخه‌های جدید خود از این جهان کردند، سرانجام به نظر می‌رسد اوضاع در حال تغییر است و جهان دی‌سی رو به پایان بوده و آینده جدیدی برای آن وجود دارد.

اکنون تریلر جدید فیلم Shazam! 2 (شزم 2) یا همان Shazam! Fury of the Gods دلیل خوبی برای این ادعاست و با تماشای آن متوجه عجیب بودن آن می‌شوید.

مطلب پیشنهادی:طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوودپیشنهادهایی برای پرحوصله‌ها
طولانی ترین فیلم های تاریخ هالیوود

جدیدترین تریلر فیلم شزم 2 روز پنجشنبه منتشر شد و در این ویدیوی ۲ و نیم دقیقه‌ای می‌توان تقریبا به تمام داستان فیلم پی برد. افشاگری‌های بزرگ و درگیری‌های خشن، شوخی‌های زیاد و حتی به نظر می‌رسد شاهد نبرد اصلی و بزرگ داستان نیز بودیم. اما هیچ‌کدام از آن‌ها به طور چشمگیری به عنوان بخشی از یک دنیای بزرگتر احساس مهم بودن ندارند.

اخیرا در مراسم کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۲ بود که برادران وارنر در مرکز نسخه قدیمی خود از دنیای گسترش‌یافته دی‌سی قرار داشت. اما اکنون همه چیز حول خانواده شزم متمرکز است و بلک آدام به عنوان یک ضدقهرمان، یا شاید حتی یک ویلن وارد می‌شود، و جامعه عدالت نقش مهمی را ایفا می‌کند. اما پس از عملکرد ناامید‌کننده Black Adam در باکس‌آفیس و با روی کار آمدن مدیرعاملانی همچون جیمز گان و پیتر سفرن در امور سینمایی، می‌دانیم که هیچ‌یک از این اتفاقات دیگر در مرکز نخواهد بود.

علی رغم اینکه دنیای DC رو به پایان است، اما از لحاظ فنی این پایان دنیای سینمایی دی‌سی نیست و در واقع هنوز یک فیلم Flash وجود دارد که قرار است در ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) منتشر شود و فیلم آکوامن 2 نیز برای اکران در پایان سال ۲۰۲۳ (۴ دی ۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است فیلم شزم 2 در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا