بازی

Far Cry 7 و یک بازی مولتی‌پلیر از فارکرای احتمالا در دست ساخت هستند

Far Cry 7 و یک بازی مولتی‌پلیر از فارکرای احتمالا در دست ساخت هستند

یوبیسافت ظاهرا مشغول کار روی دو بازی از سری فارکرای است؛ یکی Far Cry 7 و دیگری یک عنوان مولتی‌پلیر. این موضوع توسط سایت Insider Gaming مطرح شده.

طبق گزارش موجود، بازی‌های معرفی نشده‌ی مذکور در واقع یک پروژه بودند اما پس از آنکه دن هی (کارگردان اجرایی سری فارکرای) یوبیسافت را به مقصد بلیزارد ترک نمود، برنامه‌ها تغییر کرد.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

گفته شده پروژه تک‌نفره یا همان فارکرای ۷ تحت عنوان Project Blackbird شناخته می‌شود و بازی چندنفره در حال توسعه نیز نام رمز Project Maverick را در اختیار دارد. همچنین شعبه مونترال یوبیسافت در هر دو پروژه دست نقش موثری ایفا می‌کند.

با اینکه فعلا جزئیات خاصی از این بازی‌ها در دسترس نیست، گزارش Insider Gaming ادعا کرده پروژه Maverick در سرزمین آلاسکا جریان خواهد داشت و یک لوتر شوتر با محوریت Extraction خواهد بود. بد نیست بدانید یوبیسافت در گذشته نظر مخاطبان درباره لوکیشن پیشنهادی برای بازی بعدی فارکرای را پرسیده بود و آلاسکا یکی از گزینه‌های آن بود.

Far Cry 7

شایعه ساخت بازی‌های جدید Far Cry در حالی منتشر شده که چند هفته پیش خبرها حاکی از کنسل شدن چندین پروژه توسط یوبیسافت و تاخیر خوردن Skull & Bones بود. جدیدترین عنوان از سری فارکرای، Far Cry 6 محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار گردید و درست مثل عناوین سنتی این فرنچایز، تمرکز آن روی بخش تک‌نفره و داستانی بود.

طرفداران فارکرای فعلا باید منتظر واکنش یوبیسافت به این گزارش باشند و تا چیزی به صورت رسمی تایید نشود، نمی‌توان آن را قطعی در نظر گرفت. با تمام این اوصاف، اینسایدر گیمینگ متعلق به تام هندرسون، خبرنگار مشهور صنعت ویدیو گیم است و از جمله منابع قابل اعتماد در لیک اخبار محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا