بازی

استودیو Gobo به گوریلا گیمز برای ساخت سری بازی‌های Horizon کمک خواهد کرد

استودیو Gobo به گوریلا گیمز برای ساخت سری بازی‌های Horizon کمک خواهد کرد

استودیو Gobo به تازگی اعلام کرده که با گوریلا گیمز (Guerrilla Games) همکاری می‌کند تا به عنوان یک توسعه‌دهنده مشترک روی فرنچایز Horizon سونی کار کند. استودیوی بریتانیایی در حال حاضر مشغول استخدام کارمندان جدید برای کار روی هورایزن و پروژه‌های دیگر است. روز پنجشنبه در اکانت توییتر خود اعلام کردند:

بسیار هیجان‌زده‌ایم که بگوییم استودیو گوبو اکنون همکار گوریلا گیمز برای توسعه مشترک جهان Horizon به حساب می‌آید.

بر اساس وب سایت آن‌ها، گوبو همچنین به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان مشترک در ساخت عناوین Redfall، Hogwarts Legacy، Disney Infinity و For Honor و دیگر بازی‌ها کار کرده‌اند. مدیران این شرکت که بیش از ۱۱۰ کارمند دارد، در ابتدا استودیو Black Rock را که سازنده بازی‌های مسابقه‌ای Pure و Split/Second بود، تاسیس و اداره می‌کردند.

مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید

گوریلا گیمز در آذر ماه فاش کرد که قصد دارند «دنیای Horizon» را با یک پروژه آنلاین مشارکتی «با حضور شخصیت‌های جدید و ظاهری خاص و منحصربه‌فرد» گسترش دهد. در همان زمان، اعلام کردند که به ساخت «ماجراجویی‌های انفرادی حماسی» با بازی ایلوی، قهرمان سری ادامه خواهند داد.

از این فرنچایز تاکنون دو بازی در سال‌های ۲۰۱۷ تحت عنوان Horizon Zero Dawn و همچنین دنباله‌ی آن به نام Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. قبل از معرفی دنباله، گزارش شده بود که سونی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سه‌گانه از بازی‌های هورایزن است.

Horizon
Horizon Call of the Mountain

Horizon Call of the Mountain یکی از عناوین لانچ دستگاه واقعیت مجازی PS VR2 (که در بهمن ماه منتشر می‌شود) خواهد بود و اولین بسته الحاقی فوربیدن وست تحت عنوان Burning Shores در فروردین ماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، نسخه ریمستر Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن ۵ نیز در حال توسعه است، در حالی که ادعا شده استودیوی NCSoft، سازنده Lineage و Guild Wars، با سونی قراردادی برای ساخت یک عنوان MMORPG از هورایزن بسته است.

سونی همچنین در حال همکاری با نتفلیکس روی اقتباس تلویزیونی هورایزن است.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا