بازی

استودیو فرام سافتور روی بسته الحاقی بزرگ Elden Ring کار می‌کند

استودیو فرام سافتور روی بسته الحاقی بزرگ Elden Ring کار می‌کند

با توجه به موفقیت فوق‌العاده انتقادی و تجاری که Elden Ring با آن مواجه شد، می‌توان تصور کرد که استودیو فرام سافتور و شرکت بندای نامکو علاقه داشته باشند بازی را برای مدت زمان بیشتر با افزودن محتوای جدید حفظ کنند و به نظر می‌رسد که واقعاً چنین قصدی دارند.

پس از اینکه اخیراً حالت‌های Colosseum، PvP و موارد دیگر را با به‌روزرسانی رایگان در ماه دسامبر به بازی اکشن نقش آفرینی اضافه کرد، به نظر می‌رسد FromSoftware اکنون تمام تمرکز خود را به یک بسته الحاقی در مقیاس بسیار بزرگ معطوف کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer

به گفته لنس مک‌دونالد، یکی از اینسایدرهای برجسته که سابقه اثبات شده‌ای در افشای اطلاعات مربوط به فرام سافتور دارد، DLC بزرگی از الدن رینگ در راه است.

همانطور که توسط یکی از کاربران در Reddit به اشتراک گذاشته شده، مک‌دونالد در یک تصویر لو رفته از مکالمه دیسکورد ادعا می‌کند که سازندگان در حال کار بر روی یک بسته الحاقی «عظیم» برای Elden Ring هستند. در حالی که او مطمئن نیست که چه مکانیزم‌های گیم‌پلی جدیدی با این بسته به بازی اضافه می‌شود، او تکرار می‌کند که «واقعاً بزرگ» خواهد بود.

Elden Ring

چندین ماه است که طرفداران چشم انتظار معرفی بسته الحاقی الدن رینگ هستند دارد و FromSoftware نیز نشان داده یکی از برنامه‌های استودیو ساخت DLC است. در ماه دسامبر، کارگردان بازی، هیدتاکا میازاکی، گفت که استودیو هنوز «چندین چیز دیگر» دارد که می‌خواهد با بازی انجام دهد.

نقش آفرینی موفق استودیو فرام سافتور در اوایل ژانویه رکورد GOTY بازی The Last of Us 2 را شکست و به موفق‌ترین اثر در تاریخ صنعت بازی تبدیل شد. الدن رینگ اکنون مجموعاً دارای ۳۲۵ جایزه GOTY، سه جایزه بیشتر از لست آو آس ۲، ساخته استودیو ناتی داگ است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد.

Elden Ring برای پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟از دارک سولز تا الدن رینگ
تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا