بازی

تاریخ اکران فیلم Madame Web سه ماه عقب افتاد

تاریخ اکران فیلم Madame Web سه ماه عقب افتاد

اوایل امسال بود که خبر ساخت فیلم مادام وب (Madame Web) یا در واقع همان اسپین‌آف مرد عنکبوتی منتشر شد و گفته شده بود که قرار است این فیلم در تاریخ ۷ جولای ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود. اکنون سونی در برنامه‌هایش تغییراتی داده و طبق اخبار جدید فیلم مادام وب ۳ ماه دیرتر و در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها خواهد رفت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودنددوران پیش از دنیای سینمایی مارول چه شکلی بود؟
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودند

فیلم مادام وب در تاریخ اکران پیشین خود به نوعی تنها بود و اکران آن دو هفته پس از فیلم فلش برنامه‌ریزی شده بود، فیلم مورد انتظار دی‌سی که می‌تواند برگ برنده آن باشد و مطمئنا طرفداران داستان‌های کمیک را سرگرم می‌کند. علاوه بر این، انتشار مادام وب نیز تنها یک ماه پس از Spider-Man: Across the Spider-Verse، دنباله فیلم انیمیشنی محبوب سونی در سال ۲۰۱۸ بود. سونی با عقب انداختن تاریخ اکران Madame Web به مدت سه ماه، فاصله درستی بین چند نسخه Spider-Verse ایجاد کرد. با این حال سونی در ۶ اکتبر رقیب سرسختی خواهد داشت، زیرا مارول هم در آن تاریخ یک فیلم برای معرفی خواهد داشت.

مادام وب با بازی داکوتا جانسون، در واقع اولین فیلم مشترک سونی و مارول با حضور یک زن در نقش اصلی است. در مارول کامیکس، مادام وب یک جهش یافته مسن است که توانایی‌هایی چون دورآگاهی (تلپاتی) و روشن‌بینی دارد که در یک بیمارستان بستری شده و توسط دستگاه‌های حمایت از زندگی که شبیه به تار عنکبوت است احاطه شده است. توانایی‌های جهش یافته، او را به یک متحد قوی برای پیتر پارکر تبدیل می‌کند، اگرچه او هرگز به دلایل واضح با ویلن‌ها مبارزه نمی‌کند.

فیلم مادام وب

هنوز مشخص نیست که سونی چگونه این اقتباس از داستان مادام وب را انجام خواهد داد، اما تا کنون، فیلم‌های قبلی از سونی Spider-Verse با شخصیت‌های آن آزادی عمل زیادی داشته‌اند. به عنوان مثال، Venom دیگر به شخصیت مرد عنکبوتی متصل نیست، زیرا داستان اصلی خود را در دو فیلم با حضور تام هاردی در نقش ونوم (ادی براک) دارد. همین اتفاق در مورد موربیوس، یکی دیگر از ویلن‌های مرد عنکبوتی که فیلم مستقل خود را با بازی جرد لتو در نقش اصلی داشت، رخ داد. با تبدیل کریون شکارچی ویلن معروف به محافظ طبیعت، می‌توان انتظار داشت که سونی با مادام وب جانسون نیز خلاقیت به خرج دهد.

اس. جی. کلارکسون وظیفه کارگردانی فیلم مادام وب را برعهده دارد و مت سازما و بورک شارپلس به عنوان نویسنده در پروژه همکاری می‌کنند. هنوز مشخص نیست که آیا شخصیت مرد عنکبوتی در این فیلم حضور پیدا خواهد کرد یا خیر. علاوه بر داکوتا جانسون، سلستی اوکانر، سیدنی سوینی، آدام اسکات،  طاهر رحیم، ایزابلا مرسد، و اما رابرتز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت | ویجی‌لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا