بازی

ویل اسمیت برای اولین بار بعد از اسکار ۲۰۲۲ در یک مراسم اهدای جوایز حاضر شد

ویل اسمیت برای اولین بار بعد از اسکار ۲۰۲۲ در یک مراسم اهدای جوایز حاضر شد

ویل اسمیت، بازیگر پرحاشیه مراسم اسکار ۲۰۲۲، پس از اتفاقات پیش آمده در اسکار به تازگی به فصل جوایز بازگشت تا جایزه Beacon را در انجمن منتقدان فیلم آفریقایی‌ ـ آمریکایی دریافت کند. این اولین سخنرانی شخصی برنده اسکار در یک مراسم جوایز پس از سیلی زدن به کریس راک روی صحنه در مراسم اسکار ۲۰۲۲ بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

او این جایزه را در کنار آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم Emancipation  که برنده را معرفی کرد، پذیرفت. فوکوآ در این باره گفت:

جایزه بیکن برای قدردانی از فیلم‌هایی طراحی شده است که با بینش به مسائل چالش برانگیز روشنگری می‌کنند و مخاطب را درگیر می‌کنند. امیدوار هستیم که این فیلم بتواند داستان پیروزمندانه پیتر و ایمان و اعتقاد تزلزل ناپذیر و عشق عمیق او به خانواده‌اش را زنده کند.

این کارگردان همچنین از اپل، AAFCA (نجمن منتقدان فیلم آفریقایی-آمریکایی) و بازیگران و عوامل فیلم تشکر کرد. فیلم Emancipation (رهایی) که از سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش شده در سال ۲۰۲۲ اکران شد و ویل اسمیت در آن نقش یک برده سیاه‌پوست را ایفا می‌کند که سعی دارد زندگی خود را با افتخار و شرافت بگذراند و یک زندگی نرمال داشته باشد.

ویل اسمیت

این بازیگر قسمتی از سخنرانی خود را با بازگویی تجربه خود از فیلمبرداری در فضای کاملا باز و تف کردن یک همبازی سفید پوست خود در حین فیلمبرداری به او هنگام ضبط یک صحنه پرتنش و چگونگی تأثیر آن بر درک او از بی عدالتی دوران برده‌داری آغاز کرد. اسمیت قبل از اینکه روی صحنه بیاید در اولین حضور عمومی خود در این فصل جوایز توسط دوربی‌ ها محاصره شد.

او در مراسم NAACP Image Awards غایب بود، جایی که جایزه بهترین بازیگر مرد را برای ایفای نقش پیتر دریافت کرد. این فیلم در ماه نوامبر در وست‌وود به نمایش درآمد و زمانی که تهیه‌کننده‌ای با عکس اصلی فیلم‌نامه Scourged Back که الهام‌بخش آن بود بود، تا مدت کوتاهی مورد بحث و جدل قرار گرفته بود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

به مناسبت شروع فصل سوم The Mandalorian: نسخه جدیدی از کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا