بازی

نمرات ریمیک Dead Space اعلام شد – یک شاهکار ترسناک

نمرات ریمیک Dead Space اعلام شد – یک شاهکار ترسناک

ریمیک Dead Space سرانجام فردا ۷ بهمن به‌طور رسمی عرضه می‌شود و اکنون نمرات این عنوان موردانتظار توسط منتقدان اعلام شده است.

در متاکریتیک (و زمان نوشتن این خبر)، نسخه پلی استیشن ۵ ریمیک Dead Space براساس نظر ۴۶ منتقد/نشریه به امتیاز بسیار خوب ۸۹ دست پیدا کرده است. همچنین ۱۷ منتقد/نشریه نقد خود از نسخه پی‌سی این ریمیک را ارائه کرده‌اند تا در نهایت نمره خوب ۸۷ برای آن ثبت شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

همانطور که منتقدان اشاره کرده‌اند، این ریمیک کاملا قدرت نسل جدید سخت‌افزارها را به بازیکنان نشان می‌دهد و سطح جدیدی از ژانر وحشت را به کمک موتور گرافیکی Frostbite به علاقه‌مندان این سری هدیه داده است. همچنین طرفداران این سری بدون شک از پایبندی این ریمیک به داستان اصلی و مکانیک‌هایی که حالا بهبود پیدا کرده‌اند راضی خواهند بود.

در ادامه چند نقد ثبت شده برای نسخه پلی استیشن ۵ ریمیک Dead Space را به طور خلاصه مرور خواهیم کرد:

نشریه Gamingbolt با ثبت امتیاز ۱۰۰ به این ریمیک در نقد خود می‌نویسد:

Dead Space یکی از بهترین بازی‌های سبک ترسناک بقا است که تاکنون ساخته شده. در این ژانر، بازی یک شاهکار است و به بزرگ‌ترین نقاط قوت خود اجازه می‌دهد تا بیشتر از همیشه بدرخشند، در حالی که با تغییرات و ویژگی‌های اضافی به روش‌های هوشمندانه‌ای بهبود یافته است.

نشریه PlayStation LifeStyle در نقد خود به این بازی امتیاز ۹۰ را داده و یادداشت می‌کند:

ریمیک Dead Space نسخه نهایی بازی است. نسخه اصلی نسبتا قدیمی شده، اما در کنسول‌های نسل فعلی در دسترس نیست و نسخه پی‌سی با سخت‌افزارها و نسخه‌های جدید ویندوز با مشکلاتی همراه است. برخی از تغییرات در ریمیک به خوبی عمل می‌کنند، اما نکته مهم این است که مانند نسخه اصلی، این عنوان در بهترین حالت خود یک بازی ترسناک بقا است.

در اخبار قبلی مربوط به این بازی گفته شده بود که حالت New Game Plus آن دارای یک پایان مخفی است. همچنین توسعه‌دهندگان به طرفداران ریمیک Dead Space وعده دادند که با یک بازی فوق‌العاده ترسناک مواجه خواهند بود.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا