بازی

Star Wars Eclipse نژادی جدید را به طرفداران جنگ ستارگان معرفی می‌کند

Star Wars Eclipse نژادی جدید را به طرفداران جنگ ستارگان معرفی می‌کند

اطلاعاتی تازه درباره Star Wars Eclipse بازی نقش آفرینی کوانتیک دریم فاش شده که بر اساس آن‌ها، در این عنوان شاهد معرفی نژادی تازه در جهان جنگ ستارگان خواهیم بود.

جزئیات داستانی جدیدی درباره این بازی در گزارشی توسط Sacred Symbol فاش شده که در آن به شخصیت‌های اصلی نیز اشاره شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت اول و دومیک جنگ ستارگان کلاسیک در بهترین فرم خود
نقد سریال Obi-Wan Kenobi | قسمت اول و دوم

Star Wars Eclipse که در جریان مراسم The Game Awards سال گذشته معرفی شد، همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. به گزارش کالین موریارتی میزبان پادکست Sacred Symbol، بازی حتی هنوز تحت تولید قرار نگرفته است.

در ادامه این پادکست، موریارتی مدارکی که به آن‌ها ارسال شده است را توصیف می‌کند که برخی از آن‌ها به شرح شخصیت‌های اصلی بازی و اهداف آن‌ها می‌پردازد. همچنین گفتنی است که نویسندگی بازی برعهده دیوید کیج و آدام ویلیامز است که در آثار قبلی استودیوی کوانتیک دریم همکاری داشته‌اند.

این مدارک از چیزی به عنوان «پروژه اس» صحبت می‌کند که شخصیتی به اسم Sarah نقش اصلی آن را برعهده دارد. سارا یک ورزشکار ۳۰ و خورده‌ای ساله است که عضوی از نژادی انسان‌نما هست. این نژاد تحت سیطره امپراطوری‌ای با عنوان The Zaraan قرار دارد، نژادی که قبلاً در جهان جنگ ستارگان دیده نشده است.

Star Wars Eclipse

نژاد یاد شده قدرت نظامی و سیاسی بسیار بالایی دارد و مقام زن و مرد در آن مثل بقیه نقاط در جهان این اثر برابر است، اما هنگامی که دو نفر در این امپراطوری مزدوج می‌شوند، وظیفه نظامی مهمی نسبت به امپراطوری پیدا می‌کنند.

این قضیه یک مشکل بزرگ برای سارا به حساب می‌آید، چرا که او تعصب بالایی نسبت به خشونت و ظلمی که امپراطوری به سایرین وارد می‌کند دارد درحالی که همسر او در نقطه مقابلش قرار دارد و بخشی از بازی حول محور روابط این دو شخصیت می‌چرخد.

  • کوانتیک دریم: بازی Star Wars Eclipse صحنه‌های اکشن بیشتری خواهد داشت

هنوز مشخص نیست که از موارد بالا به عنوان داستان نهایی برای بازی استفاده شود یا خیر چرا که پس از معرفی، اطلاعات خاصی از این عنوان منتشر نشده است. اما ظاهراً Eclipse اولین بازی ویدیویی جهان استار وارز خواهد بود که در مناطق ناشناخته Outer Rim در دوران طلایی جدای‌ها رخ می‌دهد.

این بازی از مهارت‌های Quantic Dream در ارائه داستانی عمیق و چند شاخه‌ای که بر اساس تصمیم بازیکنان دچار تغییر می‌شود استفاده می‌کند. فعلاً تاریخ عرضه دقیقی برای این اثر مشخص نشده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 از بهترین نقش آفرینی‌های سالهای اخیر!
بررسی بازی Xenoblade Chronicles 3 


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا