رمز ارز

بلاکچین جدید شیبا نیامده به موفقیت‌های بزرگی دست یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک اینفلوئنسر برجسته جامعه شیبا اینو با نام مستعار SHIB Knight می‌گوید که تیم توسعه‌دهنده Kai Ken Inu، یک پروژه متمرکز بر جامعه، در حال ساخت پلی برای بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) و اتریوم است. به گفته SHIB Knight، از طریق این پل کاربران خواهند توانست دارایی‌های خود را مستقیماً از اتریوم به شیباریوم منتقل کنند.
اگرچه تیم شیبا هنوز توسعه این پل را تأیید نکرده، اما اعضای جامعه SHIB در مورد این پروژه بسیار هیجان‌زده هستند. این هیجان منجر به پذیرش گسترده توکن بومی Kai Ken Inu با نماد اختصاری KAIK نیز شده است. در همین راستا، SHIB Knight ادعا می‌کند که قیمت KAIK از زمان راه‌اندازی این ارز دیجیتال بیش از هزار برابر افزایش یافته و ارزش بازار آن در عرض تنها یک روز، از ۲ میلیون دلار به ۱۰ میلیون دلار رسید.
در این میان، تیم پشتیبان Kai Ken Inu نیز با تشکر از ارتش شیبا، به هولدرهای KAIK اطمینان داده که این شاهکار، تازه آغاز اتفاقات بزرگ‌تری در آینده است!
علاوه بر این، توسعه‌دهنده کیف پول‌های سخت افزاری Ledger نیز به تازگی اعلام کرده که پس از راه‌اندازی شیباریوم، از این بلاکچین جدید پشتیبانی خواهد کرد. این یک نقطه عطف مهم دیگر برای پروتکل شیباریوم است که توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است.
از طرفی، به گزارش پلتفرم Shibburn، در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۱۰ میلیون توکن SHIB از گردش خارج شده و تعداد کلی توکن‌های سوزانده‌شده همچنان در حال افزایش است. با سوزاندن این تعداد از توکن‌های شیبا، نرخ توکن‌سوزی این میم کوین محبوب یک افزایش ۱،۰۰۰ درصدی را تجربه کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا