رمز ارز

پادکست گوش کن، بیت کوین پاداش بگیر!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، شرکت پرداخت ZEBEDEE که به دنبال گسترش ردپای خود فراتر از بازی‌ها است، همکاری جدیدی را با پلتفرم پادکست Fountain آغاز کرده است. در نتیجه این همکاری، پادکستر‌ها می‌توانند با استفاده از بیت کوین (BTC) به مخاطبان خود پاداش دهند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

مدیر ارشد استراتژی ZEBEDEE در بیانیه‌ای گفت:

با این همکاری، ما از نوع جدیدی از مدل کسب‌و‌کار و فعالیت اقتصادی، نه فقط برای فضای پرداخت، بلکه به طور کلی، حمایت می‌کنیم.

شرکت ZEBEDEE که در اکتبر سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد، یک شرکت بازی‌سازی با محوریت بیت کوین است که بازی‌ها را از طریق اپلیکیشن موبایل خود منتشر می‌کند. این شرکت اخیراً دو بازی درآمدزای جدید به نام‌های Bitcoin Chess و Bitcoin Scratch را هم راه‌اندازی کرده است.

هدف «Listen-to-Earn» یا «کسب درآمد با گوش دادن» نیز انجام کاری مشابه برای پادکست‌ها است. با این مدل جدید، پادکستر‌ها و مخاطبانشان می‌توانند به طور مستقیم با یکدیگر در ارتباط باشند و شنوندگان هم می‌توانند برای هر دقیقه‌ای که پادکست مورد علاقه خود را گوش می‌دهند، مقادیر کمی بیت کوین با واحد ساتوشی کسب کنند. هنگامی که کاربر بخواهد ساتوشی‌های خود را به پول نقد تبدیل کند، برای برداشت به برنامه ZEBEDEE متصل می‌شود.

بنیانگذار و مدیرعامل پلتفرم Fountain می‌گوید:

این نوع تبادل ارزش در ازای ارزش، آینده بخش تولید محتوا است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا