بازی

بلا رمزی: ساخت فصل دوم سریال The Last of Us محتمل است

بلا رمزی: ساخت فصل دوم سریال The Last of Us محتمل است

طبق صحبت‌های ستاره سریال The Last of Us، به‌نظر می‌رسد ساخت دومین فصل آن «محتمل» است، گرچه هنوز هیچ چیز به تایید رسمی نرسیده.

بلا رمزی، بازیگر نقش الی در سریال جدید HBO، در مصاحبه‌ای با BBC گفت واکنش شگفت‌انگیز هواداران به دو قسمت ابتدایی سریال احتمال ساخت فصل دوم را افزایش می‌دهد اما با تمام این اوصاف سازندگان چیزی را تایید نکرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

اگر مردم به تماشای سریال ادامه دهند، فکر می‌کنم احتمال ساخت فصل ۲ وجود داشته باشد. همه چیز به HBO بستگی دارد. هنوز چیزی به تایید نرسیده پس باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود.

رمزی همچنین توضیح داد پیش از سریال The Last of Us تجربه و نگاه محدودی به بازی‌های ویدیویی داشت اما اکنون به لطف اثر تحسین‌برانگیز ناتی داگ، درهای جدید به رویش باز شده و قدرت داستان‌پردازی این رسانه را بهتر درک کرده است. او امید دارد در آینده هم به عنوان نقش اصلی اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی انتخاب شود.

سریال The Last of Us

بازی‌های ویدیویی بسیار غنی‌تر از چیزی هستند که تصور می‌کردم؛ من یک آدم خام، جاهل و غیرگیمر بودم!

خیلی جذاب است که بازی‌ها می‌توانند در قالب سینمایی نیز خوش بدرخشند. شاید لست آو آس به یک فرمول برای بقیه اقتباس‌ها تبدیل شود. این یک مثال عالی است که نشان می‌دهد اگر کار به افراد درست سپرده شود، بازی‌ها چقدر خوب می‌توانند به رسانه‌های دیگر ورود پیدا کنند.

HBO پس از پخش قسمت دوم سریال در دوشنبه اعلام کرد The Last‌ of Us رکورد بیشترین رشد ببیننده را به ثبت رسانده است. اپیزود ۲ در حقیقت چیزی حدود ۵.۷ میلیون بیننده داشت که در مقایسه با قسمت اول شاهد یک جهش ۲۲ درصدی بوده.

قسمت سوم The Last of Us دوشنبه هفته آتی از طریق HBO پخش می‌شود و شما می‌توانید تریلر مخصوص این اپیزود را در این مطلب lastech تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوکبازگشت شکوهمندانه سریال جدید حسن فتحی
نگاهی به قسمت چهاردهم سریال جیران – توطئه مشکوک


ویجی‌لاگ پلاس: هفته سخت ایکس باکس و رفع فیلتر دیسکورد

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا