بازی

تصاویر جدیدی از سریال Fallout منتشر شد

تصاویر جدیدی از سریال Fallout منتشر شد

همانطور که در جریان هستید، سریال Fallout مدتی است که در دست ساخت قرار دارد و طرفداران منتظرند تا اطلاعات بیشتری از آن دریافت کنند. به همین منظور، اخیرا یکی از طرفداران بازی فال اوت تصاویری را از پشت صحنه سریال و ساخت ساختمانی در نیویورک منتشر کرده که به ایستگاه Red Rocket در این بازی اشاره می‌کند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

البته این لوکیشن هنوز در حال و ساخت و تکمیل شدن است و روی آن با کاور پلاستیکی پوشیده شده، اما می‌توان حدس زد که همان منطقه موردنظر در بازی است. در بازی‌های فال اوت بتسدا، رد راکت در واقع زنجیره‌ای از محل پمپ بنزین، گازوئیل و ترکیبی از آن‌ها بود، زیرا بسیاری از خودروهای قبل از جنگ در جهان فال‌آوت با موتور اتمی کار می‌کردند. در بازی Fallout 4 ایستگاه کامیون Red Rocket را می‌توان به یک شهرک تبدیل کرد و در Fallout 76 حدودا ۶ رد راکت وجود دارد که می‌توانید در اطراف نقشه پیدا کنید. این محل‌ها نقاط بسیار خوبی هستند که معمولا غارهای مفیدی در آن‌ها پیدا می‌شود.

قطعا این خبر خوبی برای طرفداران است که بدانند بخشی از داستان سریال در داخل یا اطراف رد راکت برگزار می‌شود. قطعا این مجموعه هنوز کامل نشده و موشک قرمز معروف هنوز به پشت بام اضافه نشده است. اما از روی همین تصاویر نیز می‌توان حروف قرمز را که روی آنها پوشیده شده به وضوح مشاهده کنید.

در اخبار مربوط به سریال Fallout خواندیم که این سریال یک داستان کاملا جدید دارد که البته اشاراتی مختلف به بازی‌های این سری خواهد داشت. کمی قبل‌تر مشخص شده بود که سریال جدید آمازون داستان را به والت ۳۳ (Vault 33) می‌برد، که در گذشته در هیچ‌یک از عناوین فال‌اوت حضور نداشته. اکنون که می‌دانیم داستان کاملا اورجینال خواهد بود، مسئله منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد.

طبق اعلام قبلی، قسمت ابتدایی فال‌اوت توسط جاناتان نولان (خالق وست‌ورلد) کارگردانی می‌شود و جنوا رابرتسون دوورت (نویسنده کاپیتان مارول و توم ریدر ۲۰۱۸) و گراهام واگنر (تهیه‌کننده Silicon Valley) از جمله شورانرهای آن خواهند بود. همچنین می‌دانیم بازیگرانی همچون کایل مک‌لاکلن، زلیا مندز جونز و آرون موتن به عنوان بازیگران ثابت سریال فال‌اوت، به این مجموعه پیوسته‌اند. این سه نفر در کنار بازیگران معرفی شده پیشین یعنی الا پورنل و والتون گوگینز قرار می‌گیرند.

مطلب پیشنهادی:با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!داستان‌هایی فراموش‌نشدنی برای تمام دوران
با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!


ویجی‌لاگ پلاس: هفته سخت ایکس باکس و رفع فیلتر دیسکورد

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا