بازی

بازی Hi-Fi Rush از استودیو تانگو گیم‌ورکس به‌زودی معرفی خواهد شد

بازی Hi-Fi Rush از استودیو تانگو گیم‌ورکس به‌زودی معرفی خواهد شد

به تازگی ادعا شده که به زودی از بازی جدید Tango Gameworks، استودیوی متعلق به بتسدا، رونمایی خواهد شد. به گفته billbil-kun، افشاگری که به طور مداوم محتویات پلی استیشن پلاس را قبل از اعلام رسمی فاش می‌کند، این بازی Hi-Fi Rush نام دارد و در دو نسخه استاندارد و دیلاکس منتشر خواهد شد.

اطلاعات کمی در مورد بازی Hi-Fi Rush وجود دارد، اما ممکن است در رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا تحت عنوان Developer Direct که چهارشنبه شب برگزار خواهد شد، معرفی شود.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

آخرین پروژه بزرگ استودیو Tango Gameworks ساخت بازی انحصاری زمانی Ghostwire: Tokyo برای پلی استیشن ۵ بود. پروژه اخیر دیگر این استودیو عنوان موبایلی به نام Hero Dice بود که سال گذشته پروسه ساخت آن کنسل شد.

سال گذشته، شینجی میکامی، بنیانگذار Tango Gameworks گفت که می‌خواهند در آینده روی بازی‌های کوچکتر و غیر ترسناک کار کنند. این سازنده باسابقه در یکی از شماره‌های مجله Famitsu گفت که او می‌خواهد مردم ارتباط این استودیو با تنها یک سبک را متوقف کنند و برنامه‌هایی برای ساخت بازی‌های غیر ترسناک در آینده وجود دارد.

Hi-Fi Rush

میکامی در این مصاحبه توضیح داد:

امیدوارم در نهایت تصویری را که مردم در حال حاضر از Tango Gameworks در ذهن خود دارند، تغییر دهم. در حال حاضر، ما هنوز به عنوان استودیویی دیده می‌شویم که فقط در ساخت بازی‌های ترسناک بقا تخصص دارد.

البته خیلی خوب است که طرفداران ما را به عنوان یک استودیو با شهرت در ساخت بازی‌های ترسناک بقا می‌دانند. اما ما می‌خواهیم به عنوان استودیویی معروف شویم که می‌تواند بازی‌های متنوع‌تری تولید کنتد. در آینده بازی‌های جدید بیشتری را منتشر خواهیم کرد که با Ghostwire: Tokyo شروع می‌شود، پس لطفاً از ما حمایت کنید.

میکامی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که پیش از بازنشستگی یک بازی دیگر خواهد داشت و ایده‌های بسیار زیادی برای آن دارد. نکته مهم این است که او قصد ندارد خودش را به ژانر ترس و وحشت محدود کند.

مطلب پیشنهادی:مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌هابهترین سیستم عامل برای گیمرها کدام است؟
مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: هفته سخت ایکس باکس و رفع فیلتر دیسکورد

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا