بازی

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن 1401

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن 1401

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای امروزی نرم افزارها و اپلیکیشن ها نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارند به طوری که در هر بخش و شرکت از نرم افزارها استفاده می شود ، یکی دیگر از مواردی که امروزه بسیاری از افراد با آنها سرکار دارند بخش طراحی اپلیکیشن موبایل و ساخت اپلیکیشن حرفه ای می باشد که از جمله مواردی محسوب می شود که بیشتر افراد به دنبال آن هستند ، اما شاید سوالی در این بخش پیش بیاید که چرا طراحی اپلیکیشن های موبایل ؟ جواب این سوال ساده است امروزه تمامی افراد کارها و فعالیت هایی مانند خرید و فروش ، درخواست خودرو و…  را توسط تلفن های خود انجام میدهند و این فعالیت ها وابسطه به اپلیکیشن ها می باشد بنابر این می توان گفت که تلفن های همراه بدون وجود اپلیکیشن ها کارایی خودرا از دست خواهند داد . به طور کلی می توان گفت که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد که این اپلیکیشن ها توسط عده ای ساخته شده و به دست کاربران می رسد .ما در این مقاله  سعی داریم که نحوه ساخت اپلیکیشن حرفه ای  و بهترین شرکت های ساخت اپلیکیشن را برای شما شرح داده و معرفی کنیم  در ادامه با ما همراه باشید .

شرکت های طراحی اپلیکیشن

در بخش قبل گفتیم که اپلیکیشن ها امروزه نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند اگر که قصد راه اندازی اپلیکیشن را در حوزه کاری خود دارید باید چند مورد را مدنظر داشته باشید مهم ترین مورد در ساخت اپلیکیشن انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن مناسب می باشد که این از جمله مهم ترین و اصلی ترین بخش می باشد زیرا انتخاب شرکت نادرست می تواند سرمایه و همچنین اعتبار شما را از بین ببرد بنابر این سعی داریم در این مقاله ابتدا برخ از نکات و مواردی که در انتخاب شرکت مهم می باشد را برای شما بگوییم و هر یک را شرح دهیم تا شما نیز در انتخاب شرکت طراحی سایت هر یک از این موارد را بررسی نمایید .

اعتبار شرکت

اولین معیاری که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتما با یک شرکت معتبر و ثبت شده مراجعه کنید . برخی از وب سایت ها خود را تحت عنوان شرکت های طراحی اپلیکیشن مطرح می کنند که این موضوع صحت نداشته و در واقعیت هیچ شرکتی وجود ندارد و یا شرکت در هیچ مرجع رسمی ثبت نشده است.

سابقه کاری

حضور طولانی مدت در هر بازاری به معنای ارائه خدمات خوب و با کیفیت به مشتریان است. چرا که در غیر این صورت هیچ کسب و کاری نمی تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد و  شرکتی می تواند سابقه بلند مدت داشته باشد که  خدمات بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار داده باشد معمولا سابقه های بیشتر از 5 سال نشانه خوبی برای انتخاب شرکت مورد نظر هستند و می توانید به آنها اعتماد کنید.

داشتن نمونه کار

از دیگر موارد در انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن بررسی نمونه کارهای سایر مشتریانی است که در گذشته از خدمات این شرکت استفاده کرده اند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت شرکت های طراحی اپ نمونه کارهای شرکت ها را بررسی نمایید در این مورد تنها زیاد بودن نمونه کارها مطرح نیست باید در نظر داشته باشید که علاوه بر تعداد نمونه کارها کیفیت کار بسیار مد نظر می باشد و باید در نظر داشته باشید که نمونه کارها دارای UI  و UX مناسبی باشند.

داشتن مشتریان معتبر

این فاکتور شاید یک فاکتور کلیدی نباشید اما اعتبار زیادی را به همراه دارد. نکته مهمی که در این بین وجود دارد این است که دقت کنید بهتر است مشتریان نامدار شرکت ترکیب از شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی باشد چرا که پروژه های سازمان های دولتی ممکن است حجم بالایی داشته باشند اما با رانت و زد و بند گرفته می شود اما در شرکت های خصوصی معمولا کیفیت و خدمات در اولویت قرار دارد و شرکت های خصوصی همیشه به دنبال بهترین کیفیت و قیمت می گردند.

پشتیبانی

پشتیبانی بسیار امر مهم و کلیدی محسوب می شود. در مرحله اول دقت کنید که شرکت مورد نظرتان برای خدمات پشتیبانی چه مواردی را مد نظر دارد ، برخی از شرکت ها پشتیبانی ها کوتاه مدت 3 یا 6 ماهه ارائه می دهند که چندان مطلوب نیست و برخی دیگر قرارداد های یکساله دارند که به صورت رایگان خدمات پشتیبانی را ارائه می دهند ، این از مواردی است که شاید کم اهمیت باشد اما از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشت و می توان با این روش از هزینه های اصافی برای پشتیبانی کاست .

تکنلوژی ها ساخت اپلیکیشن

در آخر نیز می خواهیم اشاره ای به تکنلوژی ها استفاده شده در ساخت اپلیکیشن ها بپردازیم که در این بخش می توانید با دریافت مشاوره از متخصصین سایت در ارتباط با زبان برنامه نویسی اپلیکیشن ها اطلاعات کسب نمایید ، در این مورد باید در نظر داشته باشید که شرکت مورد نظر شما برای ساخت اپلیکیشن از زبان ها و به روزترین فریم ورک های برنامه نویسی استفاده کنند زیرا استفاده از زبان های برنامه نویسی جدید موجب این می شود که اپلیکیشن شما از نظر سرعت و کارکرد بسیار بهینه تر و سبک تر باشد.

  • PHP And Laravel
  • Node js – Nest js
  • Vue js
  • Python – Django
  • QraphQL

معرفی شرکت های ساخت اپلیکیشن

در قسمت های قبل ما به طور کلی در ارتباط با انواع روش های شناخت بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن مطالب را برای شما عزیزان شرح دادیم اما شاید جستوجو کردن برای یافتن بهترین شرکت ها کمی دشوار بوده و بررسی هر یک از این موارد برای انتخاب شرکت مدت زمان زیادی را از شما بگیرد ،بنابر این ما در این بخش تعدادی از بهترین شرکت های ساخت اپلیکیشن را برای شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید به راحتی یکی از این شرکت ها را برای خود انتخاب نمایید و اقدام به ساخت اپلیکیشن برای خود نمایید در ادامه با ما همراه باشدی تا تعدادی از این شرکت ها را برای شما معرفی نماییم.

 

 

شرکت طراحی اپ ویستا

شرکت ویستا در سال 1394 با هدف ایجاد زیرساخت و آنلاین سازی کسب و کارها ایجاد شد. بنابراین به طور جدی به تمام زمینه های ممکن در این عرصه ورود پیدا کرده و با تمام توان برای بهبود شرایط کسب و کارها در کشور تلاش می کند.شرکت ویستا با به کار گیری نیروهای متخصص و ماهر توانسته رزومه خوبی از خود برجای بگذارد ، از نمونه کارهای ویستا می توان به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ، اپلیکیشن مشابه دیوار و … اشاره کرد . شرکت نرم افزاری ویستا با فعالیت در حوزه های مختلفی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی نرم افزار های تحت وب و … و همچنین ایجاد ارتباط موثر و هم افزایی بین تیم های مختلف خود توانسته است در مدت زمان اندکی در عرصه های گوناگون دیجیتالی کشور وارد شده و به عنوان یکی از مجموعه های مطرح این حوزه شناخته شود.

شرکت طراحی اپ وب افرا

طبق اطلاعات درج شده در سایت وب افرا ، این شرکت از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را شروع کرده و تا بخش طراحی اپلیکیشن نیز حدود ۲ سال است که بطور مستمر فعالیت می نماید .

شرکت طراحی اپ ایراکد

شرکت برنامه نویسی ایراکد یکی از بهترین برندهای طراحی اپلیکیشن در ایران میباشد که تا کنون موفق به طراحی اپلیکیشن های اختصاصی برای فروشگاه ها و سازمان ها و ارگان ها شده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا