بازی

اسکوئر انیکس اخبار جدیدی از Final Fantasy 7 طی خرداد منتشر می‌کند

اسکوئر انیکس اخبار جدیدی از Final Fantasy 7 طی خرداد منتشر می‌کند

اگرچه در حال حاضر بازی Final Fantasy 16 بیشتر توجهات در مورد بازی‌های سری اصلی فاینال فانتزی را به خود اختصاص داده، اما به نظر می‌رسد که به زودی خبرهای جدیدی از دیگر بازی‌های سری منتشر خواهد شد.

تتسویا نومورا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 7 Remake، طی یک استریم اخیر که بر روی بازی موبایل بتل رویال Final Fantasy 7: The First Soldier متمرکز شده بود، تایید کرد که اسکوئر انیکس در خرداد ماه اطلاعات جدیدی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد عرضه فاینال فانتزی ۷ اعلام خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!

استریم‌های سالگرد Final Fantasy 7 هر سال برگزار می‌شود، اما برنامه امسال می‌تواند به دلایلی قابل توجه باشد. مهمترین آن‌ها این واقعیت است که اوایل سال میلادی جاری، یوشینوری کیتاسه (تهیه کننده قسمت دوم ریمیک فاینال فانتزی ۷ یا هر نام دیگری که در آخر نامیده می‌شود) اذعان کرد که اخبار مربوط به قسمت دوم بازسازی حماسه احتمالا امسال همزمان با جشن گرفتن بیست و پنجمین سالگرد بازی اصلی منتشر خواهد شد.

دنباله‌ی Final Fantasy 7 Remake بیش از چند سال است که در حال توسعه است، اما جزئیات و اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار ناچیز باقی مانده است. پیش از این تایید شده بود که نائوکی هاماگوچی، یکی از کارگردانان بازی اصلی، تنها کارگردان دنباله ریمیک خواهد بود.

Final Fantasy 7

تتسویا نومورا گفته است که قسمت دوم فضایی متفاوت نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت، در حالی که کیتاسه اذعان کرده بود همچنان با داستان خود طرفداران را شگفت زده خواهد کرد. در همین حال، کارگردان هاماگوچی اشاره کرده که بازیکنان می‌توانند در قسمت دوم به کاوش در نقشه جهان بپردازند، در حالی که انتظار می‌رود از مکانیک‌های جدید گیم‌پلی معرفی‌شده در Final Fantasy 7 Remake Intergrade نیز برای ساخت دنباله استفاده شود.

در انتها باید در رابطه با بازی بزرگ آینده سری فاینال فانتزی، Final Fantasy 16 گفت که چندی پیش نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده اعلام کرد که این بازی در حال تکمیل شدن است و به زودی تریلر آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا