بازی

منطقه جدید و پرحاشیه بازی NieR: Automata یک ماد بود

منطقه جدید و پرحاشیه بازی NieR: Automata یک ماد بود

طی روزهای گذشته منطقه جدیدی در بازی نیر آتوماتا (NieR: Automata) پیدا شد که حسابی طرفداران را متحیر و سرگردان کرده بود. 

اکنون مشخص شد که این منطقه در واقع ماد جدید NieR: Automata است و حواشی ایجاد شده تلاش گروهی توسعه دهنده برای نمایش ابزار مادسازی آن‌ها است. چند سال از عرضه نیر اتوماتا به بازار گذشته و کشف منطقه‌ای جدید بسیار عجیب بود. انتشار ویدئوهای بیشتر در این زمینه باعث حیرت طرفداران شده و حواشی آن‌ روبه افزایش بود. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای نصب ماد ماینکرفت نسخه جاوابا مادهای ماینکرفت دنیای جدیدی را خلق کنید
راهنمای نصب ماد ماینکرفت نسخه جاوا

از طرف دیگر پشتیبانی NieR: Automata از مادها چندان قوی نبود و کسی انتظار نداشت که ساخت چنین محتوایی برای بازی ممکن باشد. با این وجود اکنون متوجه شدیم که تمامی حواشی برای تبلیغ ابزارِ متن باز توسعه ماد است که می‌توان با آن برای نیر محتوای جدید ساخت. کانالی با نام ze34_zinnia در توییچ بیانیه زیر را منتشر کرده است:

همه چیزهایی که ما به اشتراک گذاشتیم کاملا از درون بازی بوده است، هیچ ادیت و تدوینی صورت نگرفته است. ما همه بحث‌ها و نظریه‌ها ایجاد شده را دوست داشتیم – این یک ماجراجویی شگفت انگیز بود.

بازی NieR

به نظر می‌رسد که این ماد توسط تیمی سه نفره ایجاد شده است. DevolasRevenge طراح نقشه، Woeful_Wolf توسعه دهنده ابزار بلندر و RaiderB توسعه دهنده ابزار اسکریپت بودند. طی روزهای آینده این گروه ابزار بیشتری در اختیار دیگران قرار خواهند داد تا طرفداران ماد مورد نظر خودشان را خلق کنند. 

Nier به کارگردانی یوکو تارو (Yoko Taro) ساخته شد و Automata یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود که به نوعی فرشته نجات استودیو پلاتینیوم گیمز نیز محسوب می‌شود. نیر آتوماتا با داستان غنی و شخصیت‌های جالب خود به عنوان یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های ژاپنی سال‌های اخیر شناخته شده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کنددرخواست از فیل اسپسنر برای احیای بازی
پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کند


کارت‌های حذف شده کلش رویال + بازی‌های انیمیشنی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا