بازی

فیلم John Wick 5 به این زودی‌ها ساخته نخواهد شد

فیلم John Wick 5 به این زودی‌ها ساخته نخواهد شد

فاصله زیادی تا اکران فیلم جان ویک 4 ( John Wick 4) نمانده و انتظار می‌رود که قسمت جدید این فرانچایز مانند فیلم‌های قبلی عملکرد درخشانی داشته باشد و البته فروش بیشتری در باکس آفیس بدست آورد. اما در این میان، بیشتر طرفداران کنجکاو هستند که بدانند آیا فیلم پنجم جان ویک نیز ساخته خواهد شد یا خیر. طبق اعلام چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم‌های جان ویک، فعلا خبری از ساخت فیلم جدید نخواهد بود و بازیگران به استراحت نیاز دارند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

کارگردان فرانچایز محبوب جان ویک اعلام کرده که او و کیانو ریوز مدتی به استراحت نیاز دارند و فعلا برنامه‌ای برای ساخت فیلم پنجم وجود ندارد. او همچنین اضافه کرد که استودیوی سازنده جان ویک قطعا به فکر آینده این فرانچایز است، اما درباره آن صحبت خاصی نکرد. اگر فیلم جان ویک 4 طبق انتظارات فروش خوبی داشته باشد، استاهلسکی قطعا باز هم مایل به همکاری با کیانو ریوز است و درباره فیلم بعدی جان ویک با او صحبت خواهد کرد.

علاوه بر این فرانچایز، استاهلسکی در حال حاضر مشغول پروژه‌های زیادی از جمله ساخت فیلم Ghost of Tsushima و همچنین Rainbow Six Movie با حضور مایکل بی جردن است. لازم به ذکر است که نمرات فیلم John Wick 4 اخیرا اعلام شده و موفق شده تاکنون نقدهای مثبتی را دریافت کند. این فیلم توانسته از سایت راتن تومیتوز (بر اساس ۲۶ نقد) امتیاز ۸۸٪ را دریافت کند و متاکریتیک نیز ( از مجموع ۱۴ نقد) نمره ۷۷ را به آن داده است. 

فیلم جان ویک 5

بر اساس تریلرهایی که تا به امروز از جان ویک ۴ منتشر شده می‌توان حدس زد این قسمت پر از مبارزه‌های نفس‌گیر و سناریوهای خطرناکی است که سرنوشت این شخصیت را به سمت ایستگاه پایانی هدایت می‌کند.

فیلم John Wick 4 در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیرکمدی متفاوت سینمای بیمار ایران
نقد فیلم سگ‌ بند – سرگردان میان دو مسیر


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا