بازی

Life is Strange 2 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

Life is Strange 2 برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

بازی Life is Strange 2 که توسط استودیو Dontnod Entertainment ساخته شده و اسکوئر انیکس آن را در جهان منتشر کرده، در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه اینترنتی نینتندو در دسترس قرار گرفته است و تریلر اعلامیه سوییچ در یوتیوب قابل مشاهده است. این بازی ماجراجویی روایی بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به صورت اپیزودیک برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و کنسول‌های ایکس باکس منتشر شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر

در بازی Life is Strange 2 شما در نقش شان دیاز شانزده ساله بازی می‌کنید، یک بچه عادی که در حومه شهر سیاتل زندگی می‌کند. پس از اینکه قدرت تله‌کینتیک دنیل، برادر کوچکتر شان، توسط یک حادثه تروماتیک آزاد شد، مجبور می‌شوید خانه خود را رها کنید و از دست پلیس فرار کنید.

به عنوان یک برادر بزرگ، شما نه تنها مسئول امنیت، سرپناه و رفاه دنیل هستید – بلکه همچنین مسئول نحوه رشد او برای مهار این قدرت در هنگام سفر در سراسر ایالات متحده در تلاش برای عبور از مرز به کشور مکزیک هستید.

Life is Strange

در آذر ماه سال گذشته و با انتشار قسمت سوم Life is Strange True Colors، این سری بازی‌ها اولین بار به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا کردند.

Life is Strange Remastered Collection که شامل ریمسترهای بازی اصلی و پیش درآمد آن Before the Storm می‌شود، بهمن سال گذشته برای پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵ و استادیا منتشر شد و سپس شهریور امسال برای سوییچ عرضه شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bayonetta 3یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ!
بررسی بازی Bayonetta 3


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا