بازی

توسعه‌دهندگان ریمیک Dead Space: بازی بسیار ترسناک است

توسعه‌دهندگان ریمیک Dead Space: بازی بسیار ترسناک است

طبق گزارش‌ها، ریمیک Dead Space به‌قدری ترسناک است که حتی اعضای تیم توسعه آن نیز برای بازی کردن این عنوان با مشکل مواجه هستند.

«دیوید روبیلارد»، مدیر فنی بازی در مصاحبه‌ای با مجله PLAY اعتراف کرد که آن‌ها برای تجربه ریمیک Dead Space در شب با هدفون مشکل داشته‌اند، زیرا بازی خیلی ترسناک است. روبیلارد در مصاحبه خود گفت:

شب‌ها نمی‌توانم با هدفون بازی کنم. خیلی ترسناک است. صدا، محیط و جلوه‌های بازی را به‌گونه‌ای مدیریت می‌کنیم و سیستم‌هایی داریم که سعی می‌کنند شما را به وحشت بیندازند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک

ریمیک Dead Space از EA Motive در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۳ بهمن) منتشر خواهد شد و کسانی که آن را از فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کرده باشند، می‌توانند از ۲۵ ژانویه بازی را دانلود کنند. به دلیل نزدیکی به زمان انتشار، در این روزهای اخبار بسیار زیادی درباره این ریمیک منتشر می‌شود. اخیرا براساس لیست تروفی‌های بازی ادعا شده بود که بازی دارای یک پایان اضافی است.

جان کارپنتر، کارگردان معروف فیلم‌های ترسناک نیز گفته بود که فیلم سینمایی De‌ad Space در دست ساخت است. او در مصاحبه خود گفته بود:

ولی من قرار نیست این فیلم رو بسازم. فکر می‌کنم آن‌ها در حال حاضر یک کارگردان دیگر را استخدام کردند و از من نخواستند که این کار را انجام دهم. بنابراین تا زمانی که کسی از من نخواهد، این کار را انجام نمی‌دهم. اما نسخه جدیدی از بازی ویدیویی Dead Space در ژانویه منتشر می‌شود و منتظرش هستم.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک روانشناختی که باید تماشا کنیدورود به لایه‌های تاریک چند ذهن‌ بیمار!
بهترین فیلم های ترسناک روانشناختی که باید تماشا کنید


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا