رمز ارز

محبوب‌ترین رمزارز در بین کاربران جدید چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر از کاربران خواسته شود که حدس بزنند محبوب‌ترین ارز دیجیتال برای پذیرندگان جدید کریپتو در هفته گذشته کدام بوده است، بسیاری از آنها احتمالا بیت کوین و یا اتریوم را انتخاب می‌کنند. با این حال، گزارش‌ها حاکی از چیز دیگری است.
به گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای نانسن (Nansen)، شیبا اینو (SHIB) محبوب‌ترین ارز دیجیتال در بین کیف پول‌های جدید در هفت روز گذشته بوده است. طبق گزارش‌ها، در آن دوره، بیش از ۵۶ میلیون دلار توکن SHIB به تقریبا ۱۲ هزار کیف پول جدید واریز شده است. به گزارش نانسن، این توکن ERC-20، رایج‌ترین رمزارز غیر از استیبل کوین‌ها بوده که در موجودی این کیف پول‌ها ظاهر شده است.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۲۱ دلار معامله می‌شود که حدود ۰٫۳۵ درصد نسبت به روز گذشته و بیش از ۱۶ درصد در مقایسه با هفته گذشته رشد دارد.
در حالی علاقه‌مندان به شیبا مشتاقانه در انتظار راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) هستند، اخیراً گزارش‌های نادرستی مبنی بر حذف شیبا توسط صرافی بایننس منتشر شده است. با این حال، لازم به ذکر است که این صرافی، تنها برخی از جفت‌های معاملاتی را که شامل SHIB می‌شد، حذف کرده و خود شیبا از لیست آن حذف نشده است. همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، صرافی بایننس بزرگترین هولدر شیبا در جهان به شمار می‌رود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو پو‌تیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا