بازی

شایعه: پروسه ساخت Perfect Dark به مشکل برخورده است

شایعه: پروسه ساخت Perfect Dark به مشکل برخورده است

کریستال داینامیکس، سازنده سری توم ریدر و Perfect Dark، اخیراً اعلام کرد که بالاخره پشتیبانی از عنوان ناموفق Marvel’s Avengers را متوقف می‌کند و مشغول پروژه‌های دیگر خود می‌شود.

استودیو در حال حاضر دو پروژه در دست ساخت دارد که ما از آن‌ها خبر داریم – یک بازی جدید از سری Tomb Raider و همینطور پرفکت دارک که در کنار استودیوی انحصاری ایکس باکس، The Initiative، به صورت مشترک می‌سازد.

اگرچه گزارش‌ها ادعا کرده بودند که کریستال داینامیکس اساساً این پروژه را هدایت می‌کند. اما به نظر می‌رسد Perfect Dark در چرخه‌ای تمام‌نشدنی از مسائل پشت صحنه گرفتار شده است.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

پیش از این گزارش‌ها به‌طور مداوم از مشکلات پروسه ساخت خبر می‌دادند و اکنون، میلر راس، افشاگر برجسته که قبل از اعلام رسمی، خبر تعطیلی بازی اونجرز را داده بود، در انجمن ResetEra گفته که بازی انحصاری ایکس باکس یکی دو بار با مشکلات ساخت روبرو شده است.

توم ریدر با تمام قوا در دست ساخت است، اما شنیدم که Perfect Dark یکی دو بار به مشکل برخورده است. بازی اول را زودتر از دومی تجربه خواهید کرد.

Perfect Dark

در حالی که راس در مورد اینکه دقیقاً به چه چیزی اشاره دارد توضیح نداده است، اما می‌گوید احتمالاً بازی جدید توم ریدر زودتر از پرفکت دارک منتشر خواهد شد. او همچنین اخیرا گزارش داده بود که Tomb Raider «به خوبی روند توسعه را طی می‌کند» و انتظار می‌رود در همین سال میلادی به طور رسمی معرفی شود.

Perfect Dark کمی بیش از دو سال پیش معرفی شد، اما به غیر از تریلر سینمایی معرفی بازی، هیچ خبر رسمی دیگری از آن منتشر نشده است. آبان ماه امسال، فیل راجرز، مدیرعامل کریستال داینامیکس و Eidos گفت که توسعه پروژه «بسیار خوب پیش می‌رود».

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا