بازی

مارک همیل: بعید است دوباره صداپیشگی نقش جوکر را انجام دهم

مارک همیل: بعید است دوباره صداپیشگی نقش جوکر را انجام دهم

با وجود اینکه مارک همیل نقش لوک اسکای‌واکر را در سری فیلم‌های جنگ ستارگان بازی کرده است، بسیاری معتقدند که بهترین بازی او در نقش جوکر برای سریال Batman: The Animated Series، تعداد زیادی از انیمیشن‌های بتمن و البته سه‌گانه آرکام از استودیوی راک‌استدی بوده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که او قصد ندارد در آینده به عنوان نقش جوکر بازگردد. کوین کانروی که صداپیشگی بتمن/بروس وین در تمام پروژه‌های فوق‌الذکر را بر عهده داشت و چندین سال با همیل همبازی بود، اخیراً درگذشته و همیل می‌گوید که بدون صداپیشگی کانروی بتمن، دیگر خودش را در نقش جوکر نمی‌بیند.

مطلب پیشنهادی:معرفی پنگوئن – دشمن بتمن، رقیب بروس وینیک ویلن تنبل اما موفق برای بتمن
معرفی پنگوئن – دشمن بتمن، رقیب بروس وین

مارک همیل اخیراً در مصاحبه‌ای به مجله امپایر گفت:

با من تماس گرفتند و گفتند: «می‌خواهند نقش جوکر را بازی کنی» و تنها سؤال من این بود که «آیا کوین، صداپیشه بتمن است؟» اگر می‌گفتند بله، من هم می‌گفتم که هستم. ما همکار و شریک یکدیگر بودیم. مثل لورل و هاردی بودیم. بدون کوین، به نظر نمی‌رسد که بتمنی برای من وجود داشته باشد.

جوکر

کانروی قرار است برای آخرین بار در عنوان مورد انتظار Suicide Squad: Kill the Justice League از راک‌استدی نقش بتمن را ایفا کند که ۵ خرداد ۱۴۰۲ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

Suicide Squad، بازی جدید خالق سری Batman: Arkham، به عنوان یک «شوتر اکشن-ماجراجویی تلفیق‌کننده ژانرهای مختلف» در شهر متروپلیس جهان باز توصیف شده است.

داستان اصلی آن به صورت انفرادی یا به همراه حداکثر چهار بازیکن در کوآپ آنلاین، به عنوان اعضای جوخه انتحار، هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک قابل بازی کردن است که به دنبال نجات زمین و از بین بردن بزرگ‌ترین سوپر قهرمانان دی‌سی، لیگ عدالت هستند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا