بازی

اولین تریلر از فصل سوم سریال The Umbrella Academy منتشر شد

اولین تریلر از فصل سوم سریال The Umbrella Academy منتشر شد

نتفلیکس به تازگی از نخستین تریلر فصل سوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) رونمایی کرده است؛ یک درام علمی‌تخیلی که داستان یک خانواده ابرقهرمان را به تصویر می‌کشد. فصل سوم، اعضای آکادمی آمبرلا را به خطوط زمانی متفاوتی می‌برد، جایی که پدر خوانده‌ آن‌ها، سر رجینالد هارگریوز (با بازی کلم فیور) تیم ابرقهرمانی دیگری به نام Sparrows را تشکیل داده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال دودکش ۲ – بازسازی ناامیدکنندههمه آن‌چه از فصل جدید یک سریال کمدی انتظار ندارید
نگاهی به سریال دودکش ۲ – بازسازی ناامیدکننده

این تریلر جدید با رسیدن اعضای آکادمی آمبرلا به خانه‌شان آغاز می‌شود که به یک‌باره با استقبال سر رجینالد و اسپاروها روبه‌رو می‌شوند. خیلی زود مشخص می‌شود که جنجال‌های سفر در زمان (در فصل دوم) با تغییرات تاریخی اوضاع نابسامانی را به وجود آورده، و اکنون خواهران و برادران هارگریوز در یک جدول زمانی گیر افتاده‌اند که سر رجینالد هرگز آن‌ها را نپذیرفته‌است. بدتر از آن، به نظر می‌رسد که آن‌ها یک پارادوکس زمانی ایجاد کردند که تمام واقعیت را تهدید می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای جلوگیری از این اتفاق، اعضای آکادمی باید راهی برای همکاری با اسپاروها انجام دهند. این تریلر شامل صحنه‌های جذابی از قدرت‌نمایی هر دو تیم است و نوید یک فصل بسیار هیجان‌انگیز را می‌دهد. تام هاپر، الیوت پیج، ایدن گلگر، دیوید کاستانیدا، رابرت شیهان، امی ریور لمپمن و جاستین اچ. مین از جمله بازیگرانی هستند که برای فصل سوم باز می‌گردند و جاستین کورنول به همراه بریتنی اولدفورد، جیک اپستاین، جنسیس رودریگز، کیزی دیوید و جیوون والتون بازیگران جدیدی هستند که در فصل سوم حضور خواهند داشت.

در خلاصه‌ای از داستان فصل سوم سریال آکادمی آمبرلا آمده:

پس از توقف قیامت در سال ۱۹۶۳، آکادمی آمبرلا به زمان امروز بازگشتند و متقاعد شدند که از آخرالزمان اولیه جلوگیری کرده‌اند، اما پس از مدت زمان کوتاهی متوجه می‌شوند که اوضاع دقیقا آن طور که انتظارش را داشتند نیست.

سریال The Umbrella Academy قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئن (چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱) از نتفلیکس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا