بازی

ریمیک Dead Space دارای یک پایان اضافی خواهد بود

ریمیک Dead Space دارای یک پایان اضافی خواهد بود

ریمیک Dead Space از EA Motive در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۳ بهمن) منتشر خواهد شد و کسانی که آن را از فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کرده باشند، می‌توانند از ۲۵ ژانویه بازی را دانلود کنند. حالا فهرست کامل تروفی‌های آن نیز فاش شده که نشان می‌دهد بازیکنان می‌توانند به یک پایان اضافی هم دسترسی داشته باشند. سایر تروفی‌های بازی دقیقا مشابه عنوان پلی استیشن ۳ است.

وجود یک پایان اضافی مطمئنا می‌تواند برای طرفداران بازی جذاب باشد، به خصوص اگر تصمیمی برای ریمیک Dead‌ Space 2 وجود داشته باشد. همچنین EA Motive ممکن است از این پایان به عنوان ادامه‌ای برای داستان Dead Space استفاده کند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک

هرچند تمام این موارد حدس و گمان هستند، اما پروژه‌های ریمیک بزرگ این پتانسیل را دارند که یک فرنچایز قدیمی را کاملا احیا کنند.

ریمیک بازی

Dead Space یک فرنچایز ترسناک بسیار محبوب است و اگر ریمیک اولین بازی آن بتواند طرفداران قدیمی و جدید را به خود جذب کند، می‌توان انتظار داشت که دنباله‌ای برای داستان اصلی آن با توجه به این پایان جدید ساخته شود.

اخیرا لانچ تریلر ریمیک Dead ‌Space منتشر شده بود و همچنین برای متوجه شدن سیستم مورد نیاز آن می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. پیش‌تر در مطلبی تحت عنوان «هر آن‌چه که باید از ریمیک Dead Space بدانید» بیشتر درباره این ریمیک توضیح داده بودیم.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا