بازی

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Sandman تابستان امسال آغاز می‌شود

فیلمبرداری فصل دوم سریال The Sandman تابستان امسال آغاز می‌شود

طبق تایید میسون الکساندر پارک، بازیگر نقش دیزایر در سریال The Sandman (مرد شنی) نتفلیکس قرار است فیلمبرداری فصل دوم این سریال را در تابستان آغاز کند. پارک در گفت و گویی ویدیویی اطلاعات جدیدی از فصل جدید سندمن و اتفاقات هیجان‌انگیزی که قرار است در آن رخ دهد توضیحاتی ارائه کرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد

تقریبا ۳ ماه پیش بود که خبر ساخته شدن فصل دوم سریال پرطرفدار The Sandman منتشر شد و از آن زمان تاکنون اخبار زیادی از آن به گوش نمی‌رسید. اخیرا بازیگر شخصیت دیزایر صحبت‌های کوتاهی درباره فصل جدید داشته و فاش کرده که چیزهای هیجان‌انگیز و جالبی در راه است:

ما قرار است فیلمبرداری را در تابستان شروع کنیم و به ادامه بخش عظیم داستان خواهیم پرداخت. باید بدانید که چیزهای واقعا جالبی درباره داستان سندمن در راه است.

 سریال The Sandman

سریال ۱۰ قسمتی The Sandman بر اساس داستان‌های کمیک سندمن به نویسندگی نیل گیمن ساخته شده که داستان شخصیتی به نام مورفیوس (با بازی تام استوریج) و نام مستعار دریم یا سندمن را دنبال می‌کند که یکی از هفت مفهوم بی‌پایان است که در یک مراسم مخفی در سال ۱۹۱۶ اسیر می‌شود. پس از ۱۰۶ سال اسارت، رویا فرار می‌کند و برای بازگرداندن نظم به قلمرو خود، دریمینگ، اقدام می‌کند.

علاوه بر استوریج، در این سریال بازیگران دیگری از جمله بوید هالبروک (کورینتیان) ووین اچیامپونگ (لوسین)، گوئندولین کریستی، کربی هوول باپتست و میسون الکساندر پارک حضور دارند که به ترتیب نقش لوسیفر، مرگ و آرزو (Desire) را ایفا می‌کنند. جنا کلمن هم نقش یوهانا کنستانتین، جد جان کنستانتین، را برعهده دارد.

با وجود اینکه این سریال خیلی زود توانست توجه مخاطبان را جلب کند و نقدهای مثبتی بدست آورد، تقریبا سه ماه طول کشید تا نتفلیکس رسما ساخت فصل دوم آن را اعلام کند. البته هنوز تاریخ پخش فصل دوم سندمن مشخص نشده، اما انتظار می‌رود الگویی شبیه به فصل دوم سریال Stranger Things را پیش بگیرد و اپیزودهای آن به صورت چندتایی منتشر شوند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیکآخرین میخ به تابوت سریال تینا پاکروان
نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیک


ویجی‌لاگ پلاس: بازی‌های جدید ناتی داگ و رویداد ایکس باکس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا