بازی

فیل اسپنسر: سازندگان بازی باید با یکدیگر متحد باشند

فیل اسپنسر: سازندگان بازی باید با یکدیگر متحد باشند

فیل اسپنسر با حضور در یک مراسم اهدای جوایز گفت که شرکت‌های بازی‌سازی مسئول هستند اطمینان حاصل کنند که بازیکنان و توسعه‌دهندگان از یکدیگر جدا نیستند و در عوض متحد هستند.

اسپنسر روز سه‌شنبه در دوازدهمین مراسم سالانه جوایز بازی نیویورک صحبت کرد و جایزه Andrew Yoon Memorial Legend Award را دریافت کرد. او با تاکید بر نیاز به بازی‌های ویدیویی برای ایجاد شادی در زمانی که «ناامیدی زیادی در جهان وجود دارد»، اعلام کرد که وظیفه رهبران صنعت است تا اطمینان حاصل کنند که بازیکنان به جای تجربه منفی بیشتر، شادی را دریافت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

اسپنسر در سخنرانی خود گفت:

امروز، به عنوان خالق، به عنوان رهبر و به عنوان سازندگان جهان، بزرگ‌ترین مسئولیت ما الهام بخشیدن و دعوت به شادی است. هر یک از صدها بازی که بازیکنان امروز و فردا در دست دارند، کارت ویزیت شادی است.

Halo، God of War، Vampire Survivors، Peppa Pig، بازی‌های بزرگ، بازی‌های کوچک، بازی‌های مستقل موبایل، هر کدام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شادی را به زندگی ما ارائه کنند.

ما از بازیکنان و سازندگان تفرقه‌انگیز دور می‌شویم و در عوض به سمت یکدیگر می‌رویم، همانطور که با هم شادی را تقویت می‌کنیم. این اثر پژواک لذت بازی است.

صنعت بازی

درخواست فیل اسپنسر برای اتحاد در حالی اعلام شده که مایکروسافت برای رفع نگرانی‌های تنظیم کننده‌ها و برخی از رهبران صنعت در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد در حال انجام یک نبرد قضایی است. در مصاحبه‌ای با پادکست Second Request در ماه دسامبر، مدیر ایکس باکس ادعا کرد که سونی یکی از مخالفان اصلی قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن است.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا