بازی

کتاب هنری Hogwarts Legacy مدت زمان به پایان رساندن بازی را فاش کرد

کتاب هنری Hogwarts Legacy مدت زمان به پایان رساندن بازی را فاش کرد

زمان زیادی تا عرضه Hogwarts Legacy باقی نمانده، اما جزئیات جدیدی در مورد عنوان اکشن نقش آفرینی زودتر از موعد فاش شد. آنطور که به نظر می‌رسد کتاب هنری رسمی بازی لو رفته و اطلاعات جدیدی از داستان و گیم‌پلی آن لو رفته است.

کاربر Bigby تصاویری را در توییتر به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد منوی فهرست شخصیت‌ها، نسخه اولیه نقشه جهانی بازی و زندگی‌نامه شخصیت‌های به‌خصوص است. او همچنین به جزئیات نحوه نمایش ماموریت‌ها و پازل‌های جانبی در بازی پرداخته که می‌توانید در ردیت مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید

طبق اطلاعات فاش شده، داستان اصلی Hogwarts Legacy بسته به انتخاب گروه مدرسه، بازیکنان را به مسیرهای مختلفی می‌برد که مستلزم تغییراتی در مکان‌هایی است که بازیکنان از آن بازدید می‌کنند و اینکه چطور داستان پیش برود، اگرچه هر چهار مسیر در یک نقطه به پایان می‌رسند.

همچنین گفته می‌شود که گروه‌های مختلف دارای کوئست‌لاین‌های جانبی منحصر به فردی هستند که به هر یک از آن‌ها اختصاص داده شده است، اگرچه افشاگر ادعا می‌کند که این مورد برای Ravenclaw صادق نیست.

چندین جزئیات دیگر از گیم‌پلی بازی نیز منتشر شده، از جمله کوئست‌های جانبی، باس فایت‌ها، یادگیری و باز کردن قفل جادوهای جدید، معماها و موارد دیگر. در حالی که اطلاعاتی در مورد داستان بازی، شخصیت‌های آن (از جمله میزان حضور فینیاس نایجلوس بلک) و مکان‌هایی که در حین ساخت از بازی حذف شدند (و ممکن است به صورت بسته الحاقی بازگردند) نیز فاش شده است.

لیک‌ها همچنین ادعا می‌کنند که داستان اصلی Hogwarts Legacy تقریباً ۳۵ ساعت به طول خواهد کشید، اگرچه این زمان برای کسانی که به دنبال ۱۰۰٪ کردن بازی هستند، دو برابر خواهد شد.

نسخه‌های پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) منتشر خواهند شد. سپس این بازی در ۴ آوریل برای PS4 و Xbox One و در ۲۵ جولای برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ


ویجی‌لاگ پلاس: بازی‌های جدید ناتی داگ و رویداد ایکس باکس

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا