بازی

تصویری از رابط کاربری بازی Suicide Squad لو رفت

تصویری از رابط کاربری بازی Suicide Squad لو رفت

یک تصویر لو رفته از رابط کاربری Suicide Squad وجود المان‌های بازی‌های لایو سرویس همچون بتل پس، چندین ارز قابل استفاده و یک فروشگاه برای خرید لوازم تزئینی را تایید کرد.

این تصویر که در انجمن 4chan به اشتراک گذاشته شده و توسط یکی از منابع VGC تأیید شده، به نظر می‌رسد که از یک نسخه آزمایشی اخیر نشات گرفته و منوهای مختلفی را نشان می‌دهد که برای بازی جدید استودیو Rocksteady طراحی شده است.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

بتل پس و ارزهای متعددی که در تصویر نشان داده شدند، الهام‌بخش بحث‌هایی در رسانه‌های اجتماعی درباره میزان گسترده بودن عناصر لایو سرویس برای Suicide Squad شدند. با این حال، یکی از منابع به VGC گفته با وجود اینکه یک بتل پس برای بازی در نظر گرفته شده، اما روی موارد تزئینی مانند اسکین‌ها متمرکز خواهد شد.

Suicide Squad

علاوه بر این، ارزهای مختلف نشان داده شده در بالای تصویر لو رفته، به عنوان XP مورد استفاده برای تقویت و سفارشی کردن درختان مهارت هر ضدقهرمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و به طور موثر آن‌ها را برای بازیکن منحصر به فرد می‌کنند.

شما بازی را بدون باف و ضعیف آغاز نمی‌کنید. همچون یک شخصیت قوی را شروع می‌کنید و می‌توانید مثل بتمن در Arkham Knight به طرز مسخره‌ای قدرتمندتر شوید.

Suicide Squad: Kill the Justice League، بازی بعدی خالق سری Batman: Arkham، به عنوان یک «شوتر اکشن-ماجراجویی تلفیق‌کننده ژانرهای مختلف» در شهر متروپلیس جهان باز توصیف شده است.

داستان اصلی آن به صورت انفرادی یا به همراه حداکثر چهار بازیکن در کوآپ آنلاین، به عنوان اعضای جوخه انتحار، هارلی کویین، ددشات، کاپیتان بومرنگ و کینگ شارک قابل بازی کردن است که به دنبال نجات زمین و از بین بردن بزرگ‌ترین سوپر قهرمانان دی‌سی، لیگ عدالت هستند.

پس از یک سری تاخیر، تاریخ انتشار Suicide Squad به طور رسمی در ماه گذشته تایید شد. این بازی در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: بازی‌های جدید ناتی داگ و رویداد ایکس باکس

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا