بازی

برخی بازی‌های کلاسیک پلی استیشن از تروفی پشتیبانی می‌کنند

برخی بازی‌های کلاسیک پلی استیشن از تروفی پشتیبانی می‌کنند

طبق گزارش‌های منتشر شده، برخی بازی‌های کلاسیک پلی استیشن که در سرویس اشتراکی جدید PS Plus در دسترس خواهند بود، از تروفی‌ها پشتیبانی می‌کنند.

هفته گذشته، Bend Studio فاش کرده بود که همزمان با راه‌اندازی سرویس جدید پلی استیشن پلاس که از امروز در بازارهای آسیایی به جز ژاپن در دسترس قرار گرفته، تروفی‌هایی را به بازی Syphon Filter اضافه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟روش‌های ملحق کردن اسپایدی به دیگر شخصیت‌های عنکبوتی
چگونه می‌توان مرد عنکبوتی تام هالند را به دنیای سونی منتقل کرد؟

حالا که این سرویس اشتراکی در برخی مناطق راه‌اندازی شده، تصاویری از وب‌سایت Exophase به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد بازی‌های کلاسیک دیگری نیز از تروفی‌ها پشتیبانی خواهند کرد که لیست آن‌ها به شرح زیر است:

  • Wild Arms
  • I.Q.: Intelligent Qube
  • Hot Shots Golf
  • Ape Escape
  • Syphon Filter
پلی استیشن

سونی هنوز تایید نکرده که وجود تروفی‌ها برای بازی‌های کلاسیک موجود در پلی‌استیشن پلاس یک امر ضروری است یا تصمیم درباره آن‌ها به عهده توسعه‌دهندگان خواهد بود. با این وجود، هفته گذشته، بازی‌های سرویس جدید پلی استیشن پلاس معرفی شده بودند.

رده‌های PS Plus Extra و پریمیوم به مجموعه‌ای از بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ از جمله Assassin’s Creed Valhalla، Demon’s Souls، Ghost of Tsushima Director’s Cut و NBA 2K22 دسترسی خواهند داشت.

سرویس جدید پلی‌استیشن از ۱۱ خرداد در ژاپن، از ۲۳ خرداد در آمریکا و از اول تیر ماه در اروپا آغاز به کار خواهد کرد. توجه داشته باشید که زمان در دسترس قرار گرفتن این سرویس برای شما به ریجن اکانتتان مربوط می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟لذت تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتر با کنترلر دوال سنس
چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا