رمز ارز

صعود قیمت بیبی دوج در گرو این قابلیت جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند روز پس از اعلام این که پورتال جدید توکن‌سوزی بیبی دوج (BabyDoge) در حال ساخت است، تیم توسعه‌دهنده این میم کوین اطلاعات جدیدی از این پروژه به اشتراک گذاشت.
تیم بیبی دوج برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۲۲، از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی یک پورتال توکن‌سوزی خبر داده بود. در آن زمان، بیبی دوج از جامعه خواسته بود تا راه‌هایی را برای تشویق کاربران به سوزاندن توکن‌های BabyDoge بیشتر از طریق این پورتال پیشنهاد دهند. خود تیم نیز ایده پرداخت NFT (توکن غیرقابل تعویض) به کاربرانی که توکن‌ها را از طریق این پلتفرم می‌سوزانند، مطرح کرده بود.
پس از آن، جزئیات کمی در مورد این پورتال به اشتراک گذاشته شده بود. اما با کمال تعجب، تیم بیبی دوج هفته گذشته با ارسال توییتی در مورد وضعیت این پروژه، دوباره توجه اعضای جامعه را به آن جلب کرد:

با افتخار اعلام می‌کنیم پورتال توکن‌سوزی ما در حال توسعه است و به زودی تکمیل می‎شود.

این تیم همچنین افزود کاربرانی که توکن‌های BabyDoge را از طریق این پورتال می‌سوزانند، مجاز به خرید توکن‌ها با هزینه کمتر خواهند بود.
بسیاری بر این باورند که قیمت بیبی دوج به دلیل عرضه حیرت‌انگیز ۴۲۰ کوادریلیونی آن، پایین است. این افراد معتقدند که سوزاندن بخش عظیمی از عرضه BabyDoge می‌تواند باعث افزایش قیمت این رمزارز شود. تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج نیز احساسات مشابهی دارد و ابتکارات مختلفی را برای سوزاندن این ارز دیجیتال آغاز کرده است. تاکنون، در مجموع ۲۰۱٫۲ کوادریلیون از عرضه اولیه بیبی دوج سوزانده شده است.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا