بازی

آمازون دیگر قصد همکاری با جرمی کلارکسون خالق The Grand Tour را ندارد

آمازون دیگر قصد همکاری با جرمی کلارکسون خالق The Grand Tour را ندارد

آمازون تنها چند هفته پس از انتشار نظرات «جرمی کلارکسون»، خالق برنامه‌های The Grand Tour و Top Gear درباره «مگان مارکل»، همسر شاهزاده هری و بازیگر سابق آمریکایی، ظاهرا قصد دارد راه خود را از او جدا کند.

وب‌سایت Variety به نقل از منابع خود توضیح می‌دهد که سرویس آمازون پرایم ویدیو قصد دارد پس از فصل‌های برنامه‌ریزی شده دو برنامه «The Grand Tour» و «Clarkson’s Farm» دیگر با کلارکسون کار نکند. به این معنی که مجری «Top Gear» احتمالا پس از سال ۲۰۲۴ در هیچ برنامه جدیدی از پرایم ویدیو ظاهر نخواهد شد. البته این احتمال وجود دارد که یک قسمت نهایی از برنامه «گرند تور» در سال ۲۰۲۵ ساخته شود.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

Prime Video هم اکنون برنامه‌های در دست ساخت دیگری نیز با کلارکسون دارد که پخش خواهند شد، اما این تصمیم عملا به معنای پایان کار Clarkson’s Farm با فصل سوم و همچنین پایان کار The Grand Tour، یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های سرویس آمازون است.

همچنین کنفرانس مطبوعاتی مجازی برنامه Clarkson’s Farm که قرار بود صبح روز سه شنبه برگزار شود نیز لغو شده است.

جرمی کلارکسون

کلارکسون با انتشار یک پست در اینستاگرام خود، ضمن عذرخواهی، گفت که سرویس استریم در مورد جنجال او علیه مارکل و شاهزاده هری تصمیم «شدیدی» گرفته است. او در بخشی از پست خود نوشت:

معمولا چیزی که برای شخص دیگری نوشته‌ام را قبل از ارسال می‌خوانم، اما در آن روز سرنوشت‌ساز تنها بودم و عجله داشتم. بنابراین وقتی کارم تمام شد، فقط دکمه ارسال را فشار دادم. و سپس زمانی که ستون‌های خبری روزنامه‌ها را روز بعد دیدم، از وضعیت اطلاع پیدا کردم.

جرمی کلارکسون همچنین در این بیانیه فاش کرد که صبح کریسمس به مارکل و شاهزاده هری ایمیل زده و از آن‌ها عذرخواهی کرده است:

به آن‌ها گفتم از چیزی که در تلویزیون گفته بودند گیج شدم، اما زبانی که در بیانیه خود به کار بردم شرم‌آور بود و عمیقا از آن متاسفم.

مجری سابق Top Gear در ۱۶ دسامبر درباره مارکل نوشته بود:

از او متنفرم. نه به گونه‌ای که از نیکولا استورجن [رهبر حزب ملی اسکاتلند] یا رز وست [قاتل سریالی بریتانیایی] متنفرم. من از او در سطح دیگری تنفرم دارم.

او همچنین در نوشته خود که به صورت هفتگی در نشریه سان منتشر می‌شود، گفت که شاهزاده هری به لطف حضور مارکل، دیگر هیچ کنترلی بر اعمال و رفتار خود ندارد.

جرمی کلارکسون

سخنگوی دوک و دوشس ساسکس نیز بیانیه خود درباره این موضوع را منتشر کرده‌اند که در آن آمده است:

در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲، آقای جرمی کلارکسون به شاهزاده هری، دوک ساسکس، نامه نوشت. محتویات مکاتبات او به صورت خصوصی و محرمانه مشخص شده بودند. در حالی که امروز یک عذرخواهی عمومی جدید توسط او صادر شده است، چیزی که باید به آن پرداخت شود، الگوی طولانی مدت او در نوشت مقالاتی است که در آن‌ها از الفاظ نفرت انگیز، تئوری‌های توطئه خطرناک و زن ستیزی استفاده می‌شود.


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا