بازی

شایعه: فصل دوم بازی Call of Duty Modern Warfare 2 و وارزون ۲ تاخیر خورده است

شایعه: فصل دوم بازی Call of Duty Modern Warfare 2 و وارزون ۲ تاخیر خورده است

طبق گزارش رسانه Insider-Gaming، به‌نظر می‌رسد احتمال تاخیر دومین فصل از بازی‌های Call of Duty Modern Warfare 2 و Warzone 2 (وارزون 2) وجود دارد. البته این تاخیر آنقدرها هم طولانی نخواهد بود و گفته شده شاید حدود دو هفته باشد.

پیش‌تر اکتیویژن اعلام کرده بود فصل دوم بازی‌ها روز ۲ فوریه با کلی محتوای جدید در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. حال، طبق لیک‌های موجود، به‌نظر می‌رسد فصل دوم مدرن وارفر ۲ و وارزون ۲ پیش از ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ۱۴۰۱) منتشر نشود.

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسیدAl Mazrah و باقی قضایا!
بهترین سلاح‌ های وارزون ۲ را بشناسید

طبق گزارشاتی که هفته‌های اخیر منتشر شده، Call of Duty: Warzone 2 طی مدتی کوتاه تعداد قابل توجهی از بازیکنان خود را از دست داده و آنطور که سازندگان پیش‌بینی می‌کردند موفق نبوده است. از سوی دیگر اخبار مختلف نشان می‌دهد محتوای فصل دوم قرار است برای بازیکنان رضایت‌بخش‌تر باشد.

ظاهرا این فصل دارای نقشه چند نفره «قلعه» (Castle) خواهد بود که در ابتدا برای Call of Duty World at War عرضه شد و سال گذشته نیز برای Vanguard بازسازی شد. همچنین شاهد بازگشت اپراتور Ronin خواهیم بود که در ابتدا برای Modern Warfare در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا