بازی

Valve با بزرگترین افشای اطلاعات تاریخ خود مواجه شد

Valve با بزرگترین افشای اطلاعات تاریخ خود مواجه شد

طی اتفاقی کم سابقه، کل دارایی‌ها و اموال شرکت Valve که شامل محتوای تمامی بازی‌های آن می‌شود توسط یک افشاگر به طور آنلاین لو رفته است.

این افشا شامل اطلاعاتی تا سال ۲۰۱۶ می‌شود، در نتیجه اطلاعات و اموال آثاری همچون Team Fortress 2 و اپیزود اول و دوم Half Life 2 از مواردی هستند که در آن یافت می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:با SteamOS بیشتر آشنا شویدبا سیستم عامل استیک دک بیشتر آشنا شوید
با SteamOS بیشتر آشنا شوید

اموال و اطلاعات مربوط به تیم فورترس ۲ به تنهایی حجمی معادل ۶۱ گیگابایت دارند اما این افشا تنها به بازی‌های یاد شده محدود نمی‌شود و اطلاعات و اموال بازی‌هایی مثل Portal، بخش چندنفره هف لایف ۲ و محتوای تغییر یافته یا حذف شده، Day of Defeat: Source و کانتر استرایک سورس را نیز دربر می‌گیرد.

به گزارش PC Gamer، افشاگر این اطلاعات که Leakerwanderer نام دارد، تمامی فایل‌ها را روی سرور دیسکورد مخصوص قرار داده و طبق ادعای خود این فرد، سال‌هاست که این اطلاعات را در دست دارد. Leakerwanderer در این راستا ادعا کرد:

من از سال ۲۰۱۶ به این اطلاعات دسترسی دارم، زیر و بم فایل‌ها را بررسی کردم و هرگز بخاطر تهدیدها جرات آپلود کردن آن‌ها را نداشتم اما درنهایت از تهدیدهای موجود خسته شدم… دیگر اهمیتی ندارد چه اتفاقی می‌افتد.

Valve

البته گفتنی است که در میان فایل‌ها هیچ چیزی مربوط به Half Life 3 پیدا نمی‌کنید، اما فرصتی برای مشاهده تمامی محتوای ساخته شده برای بازی‌های محبوبتان را خواهید داشت. همچنین این افشا، به نوعی یک معدن طلا برای مادسازها محسوب می‌شود.

همچنین در صورتی که از اخبار مربوطه اطلاعی ندارید، در چهارم ژانویه امسال فهرستی تحت عنوان Valve Event Upload در وبسایت SteamDB یافت شد که هیچگونه اطلاعاتی از آن موجود نیست اما طبق ادعای افشاگر مربوط به آثار شرکت Valve یعنی Tyler McVicker، فقط ولو توانایی ساخت و آپلود چنین فایل‌هایی را در وبسایت یاد شده دارد و این فهرست نیز به احتمال خیلی زیاد مربوط به یک بازی جدید است.

مشخص نیست که بازی جدید، دنباله The Orange Box یا Portal جدید باشد. همچنین سال‌هاست که خبری از فرنچایز Left 4 Dead نیست و این احتمال وجود دارد که روزی ولو قصد ساخت Half Life 3 و یا حتی نسخه جدید کانتر استرایک با استفاده از موتور سورس ۲ داشته باشد. البته طبق ادعای تایلر مک‌ویکر، این فهرست مربوط به Neon Prime، آی‌پی جدید ولو در دنیای Dota است.

مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم دی ۱۴۰۱]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته سوم دی ۱۴۰۱]


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا