بازی

بازی Hogwarts Legacy از قابلیت ذخیره کراس پلتفرم پشتیبانی نمی‌کند

بازی Hogwarts Legacy از قابلیت ذخیره کراس پلتفرم پشتیبانی نمی‌کند

استودیو WB Games روز گذشته فهرست کامل ویژگی‌های دسترسی‌پذیری بازی Hogwarts Legacy را رونمایی کرد که شامل حالت‌های کوررنگی، تبدیل متن به گفتار و تنظیمات مختلف برای روشنایی و کنتراست بالا بود.

در بخش ویژگی‌های عمومی نیز قابلیت‌های ذخیره دستی و خودکار تایید شد. با این حال، با انتشار برخی توییت‌های جدید از اکانت رسمی بازی مشخص شده که این عنوان از چهار اسلات جداگانه برای شخصیت‌سازی پشتیبانی می‌کند ولی خبری از قابلیت ذخیره کراس-پلتفرمی نیست.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

این بدان معنی است خانواده‌هایی که در یک پروفایل بازی می‌کنند، می‌توانند شخصیت‌های جداگانه‌ای برای خود داشته باشند. همچنین تأیید شد که هر شخصیت دارای پنج اسلات ذخیره خودکار و ده اسلات ذخیره دستی خواهد بود. متأسفانه داده‌های ذخیره شده روی پلتفرمی که در حال بازی کردن هستید، باقی خواهد ماند و به دیگر پلتفرم‌ها منتقل نمی‌شود.

شما قادر خواهید بود دو پلتفرم را برای دریافت جوایز در هر نسخه از بازی لینک کنید، اما داده‌های ذخیره شده روی پلتفرمی که در آن ایجاد شده، باقی خواهد ماند.

Hogwarts Legacy

البته به نظر نمی‌رسد که این موضوع مشکل بزرگی باشد، اما کسانی که روی ایکس باکس وان یا پلی استیشن ۴ بازی می‌کنند و می‌خواهند سیوهای خود را به نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس/اس یا پلی استیشن ۵ منتقل کنند، شانسی ندارند.

اخیرا، WB Games فهرست کامل صداپیشگان Hogwarts Legacy را معرفی کرد که سایمون پگ در نقش مدیر فینیاس نایجلوس بلک حضور خواهد داشت. همچنین جاروهای بازی را می‌توان ارتقا داد و سفارشی‌سازی کرد

نسخه‌های پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) منتشر خواهند شد. سپس این بازی در ۴ آوریل برای PS4 و Xbox One و در ۲۵ جولای برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا