بازی

آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان 

آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان 

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در عصر کنونی که تجهیزات دیجیتال در تمامی جوانب زندگی افراد رسوخ کرده است، توانایی کار کردن و توسعه این ابزارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای انجام این کار نیاز به علم برنامه نویسی داریم. به کمک برنامه نویسی می‌توانیم برای کنترل ابزارها و تجهیزات الکترونیکی، الگوریتم‌هایی را طراحی کنیم و از آن ابزارها بهره برداری نماییم. در این صورت علم برنامه نویسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و این اهمیت به صورت روز افزون در حال افزایش است. به‌گونه‌ای که مشاغل مربوط به برنامه نویسی، طرف‌داران بسیار زیادی داشته و افراد شاغل در این عرصه دارای امنیت شغلی و درآمد بالایی هستند.

به عنوان والدین کودکان و نوجوانان در عصر امروزی که به آینده فرزندان خود اهمیت می‌دهید، فراگیری برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را به شما توصیه می‌کنیم. بر طبق تحقیقات به عمل آمده، افرادی در این حوزه موفق‌تر بوده‌اند که از سنین کودکی و نوجوانی شروع به گذراندن دوره‌های آموزش برنامه نویسی کرده‌اند بطوریکه حدود ۷۰ درصد افرادی که برنامه نویسی را برای آینده خود انتخاب کرده‌اند، فراگیری این علم را از سنین زیر ۱۶ سالگی شروع کرده‌اند.

اهمیت ویژه علم برنامه نویسی در دنیای آینده و ضرورت برنامه نویسی برای کودکان باعث شده است موسسات بین المللی و ایرانی بسیاری در زمینه آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان دوره های متنوعی برگزار کنند. در ادامه این مقاله به بررسی بهترین موسسه بین المللی آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان، byju’s، و بهترین آکادمی فارسی زبان آموزش آنلاین برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان، آکادمی یاسان، میپردازیم.

آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان.

آموزش آنلاین برنامه نویسی  byju’s

یکی از بهترین دوره‌های بین المللی آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان بر مبنای دوره‌های مؤسسه بین‌المللی byju’s است. byju’s یک مؤسسه آموزشی استارتاپی در هند است که یکی از شناخته شده ترین مؤسسه های آموزشی در جهان است. تعداد کاربران دوره‌های این مؤسسه در سرتاسر جهان، از بیش از ۵۰ میلیون نفر نیز گذشته است. دوره‌های مدارس آینده byju’s با هدف آموزش علوم جدید و نوین مانند برنامه نویسی با هدف بین‌المللی کردن آموزش هایش معرفی شده اند.

بر طبق سیستم آموزشی byju’s آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان به صورتی است که از همان ابتدا، مفاهیم اصلی را به‌خوبی درک می کنند. همچنین آنها را عاشق یادگیری و ارتقای تحصیلی می‌کند.

آموزش آنلاین برنامه نویسی در آکادمی یاسان

آکادمی یاسان یک پلتفرم جامع برای فارسی زبانان سراسر جهان است که در حوزه علوم کامپیوتر و برنامه نویسی کودکان به صورت آنلاین در حال فعالیت است. در این مؤسسه کلاس‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان با بیش از ۱۶۰ مربی فعال در حال برگزاری است. تمامی دوره‌ها بر مبنای استانداردهای تأیید شده جهانی است که کودکان و نوجوانان بسیاری در سرتاسر جهان بر طبق این استانداردها در حال یادگیری برنامه نویسی هستند. این دوره‌ها در آکادمی یاسان با وجود آنلاین بودن به صورت کاملاً تعاملی و با ارتباط کامل بین معلم و شاگرد برگزار می‌گردند.

دوره های آموزشی آکادمی یاسان با الگوبرداری از بهترین نمونه های بین المللی، به بهترین دوره آموزش برنامه نویسی برای کودکان فارسی زبان در سراسر جهان تبدیل شده است به صورتی که 2200 دانش آموز از تمامی استان های کشور و همچنین کودکان فارسی زبان از کشورهایی مانند سوئد، انگلیس، آلمان و… آکادمی یاسان مشغول به یادگیری برنامه نویسی هستند.

در دوره‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان، به منظور افزایش کیفیت آموزشی، جلسات به صورت عمومی و خصوصی برای تمامی دانش آموزان برگزار می‌شود و از ابزارهایی مانند گیمیفیکیشن، کلاس معکوس بهره می برند.

مزایای کلاس آنلاین برنامه نویسی برای کودکان

بهره‌مندی از دوره‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در آکادمی یاسان در کنار این که فرزندان شما یک حرفه‌ پول‌ساز را برای آینده شغلی خود فرامی‌گیرند، مزایای دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

قابلیت گذراندن دوره‌ها هم‌زمان با تحصیل

از مزایای کلاس آموزش آنلاین برنامه نویسی کودکان و نوجوانان، می‌توان به امکان گذراندن دوره‌ها هم‌زمان با تحصیل دانش‌آموزان اشاره نمود. در کنار امکان برگزاری دوره‌ها به صورت فشرده، این امکان نیز وجود دارد که می‌توان کلاس‌ها را به صورت طولانی مدت و هم‌زمان با دوره تحصیل دانش آموزان برگزار نمود. به طور مثال، دوره آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان در طول ۹ ماه و همچنین دوره آموزش طراحی سایت کودکان و نوجوانان در طول شش ماه برگزار خواهد شد.

به دلیل وجود دوره‌های مختلف در ساعت‌ها و روزهای مختلف هفته، این امکان وجود دارد که هنرآموزان بتوانند بر اساس برنامه کلاسی مدارس خود، در کلاس‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان شرکت نمایند.

امکان برگزاری کلاس‌ها به‌صورت خصوصی

در آکادمی یاسان امکان برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان به صورت خصوصی وجود دارد. در آکادمی ما حدود ۱۶۰ مربی با تجربه فعالیت می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به برنامه کاری خود با هر استادی که تمایل داشتید، دوره خود را بگذرانید.

امکان برگزاری کلاس آموزش آنلاین برنامه نویسی به‌صورت خصوصی.

امکان برگزاری دوره‌ها در سطوح مختلف

مهم نیست که در کدام یک از سطوح و کلاس‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان قرار داشته باشید. در آکادمی یاسان پاسخ سوالات برنامه نویسی کودکان شما از ابتدایی ترین آنها مانند برنامه نویسی چیست تا پیچیده ترین آنها داده خواهد شد و کودکانتان با مفاهیم برنامه نویسی، رباتیک، طراحی سایت و زبان های مهم برنامه نویسی مانند پایتون آشنا خواهند شد.

افزایش مهارت‌های ذهنی کودکان

دوره‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در افزایش مهارت‌های ذهنی کودکانتان تأثیر بسزایی دارند. با شرکت نمودن در این دوره‌ها، قدرت حل مسئله، محاسبات ریاضی و اعتماد به نفس کودک و نوجوان شما به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد. درست در زمانی که ذهن کودک شما آماده پذیرش علوم جدید است و شما با سرمایه گذاری در آینده کودکانتان، مسیر زندگی آینده آن‌ها را هموار می‌سازید.

فرصت‌های شغلی فراوان در آینده

با گذراندن دوره‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان در آکادمی یاسان، فرزندان شما وارد حرفه‌ای خواهند شد که بازار کار بسیار ایده‌آل و رو به گسترشی دارد. در حالی که هزینه و زمانی که فرزند شما در گذراندن دوره‌های آموزش آنلاین آموزش برنامه نویسی به کودکان صرف می‌کند، بسیار کمتر از سود و منفعتی خواهد بود که در آینده از آنها بهره خواهد برد.

امکان شرکت در کلاس‌ها از سراسر جهان

یکی از دلایلی که ما در آکادمی یاسان دوره‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی را راه اندازی نمودیم، این بود که کودکان فارسی زبانان تمام کشورها را گردهم آوریم. همچنین وجود دوره های آکادمی با چنین سطحی باعث می‌شود کودکان در مناطق کم برخوردار از عدالت آموزشی بهره مند شده و از حضور در این کلاس ها بی نصیب نمانند.

آموزش برنامه نویسی به کودکان.

سخن پایانی. 

در پایان، در صورتی که می‌خواهید ارتباط کودکان و نوجوانانتان با همسن و سالانش حفظ شوند و در عین حال به تحصیل در مدرسه و آموزش برنامه نویسی بپردازد، کافیست با کارشناسان ما در آکادمی یاسان تماس بگیرید و در جلسه رایگان آشنایی با یاسان شرکت کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا