بازی

یوبیسافت همچنان تاکید می‌کند که بازی Beyond Good and Evil 2 در دست ساخت است

یوبیسافت همچنان تاکید می‌کند که بازی Beyond Good and Evil 2 در دست ساخت است

یوبیسافت در حال حاضر از چند جهت در وضعیت نامناسبی قرار دارد. از نظر مالی، به نظر می‌رسد این شرکت به شدت دچار مشکل شده، زیرا آن‌ها اخیراً سه عنوان معرفی نشده خود را لغو کردند و قبل از آن نیز چهار بازی دیگر در اوایل سال ۲۰۲۲ کنسل کرده بودند. با این حال در میان تمام این اوضاع، یکی از بازی‌های بزرگ یوبیسافت که همیشه مشکل داشته، هنوز حذف نشده است.

این بازی چیزی نیست جز Beyond Good and Evil 2 و در بیانیه‌ای که این شرکت فرانسوی برای PCGamesN ارسال کرده، بار دیگر تکرار کرده این عنوان که اغلب با تأخیر مواجه می‌شود، هنوز در دست ساخت است. یکی از سخنگویان یوبیسافت گفت:

توسعه بازی Beyond Good and Evil 2 در حال انجام است و تیم سخت در تلاش است تا به وعده بلندپروازانه خود عمل کند.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ

البته این اولین باری نیست که یوبیسافت چنین بیانیه‌ای را در رابطه با بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر می‌کند. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است با وجود اینکه چندین سال از زمان معرفی اولیه آن گذشته، بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و به صورت داخلی ریبوت شده است.

Beyond Good and Evil

در همین حال، یکی دیگر از بازی‌های بزرگ یوبیسافت که سال‌ها پیش معرفی شد و از آن زمان تاکنون بارها به تعویق افتاده بود، یعنی Skull and Bones اخیراً بار دیگر به تعویق افتاد.

این شرکت همچنین تایید کرد که Mario + Rabbids Sparks of Hope کمتر از حد انتظارات فروخته و این باعث آسیب شرکت از نظر مالی شده است. جف گراب، خبرنگار، چندی پیش ادعا کرد که یوبیسافت تلاش کرده تا علاقه شرکت‌های دیگر را در مورد قراردادهای ادغام و اکتساب احتمالی جلب کند، اما «بیشتر مورد خنده قرار گرفته است».

این شرکت همچنین تأیید کرده که علاوه بر Assassin’s Creed Mirage و Avatar: Frontiers of Pandora، عنوان معرفی‌نشده دیگری را نیز در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟


چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا