رمز ارز

پیش‌بینی قیمت شیبا پس از راه‌اندازی محصول جدیدش!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از صعود قابل‌توجه قیمت شیبا اینو (SHIB) به بالای ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار، اکنون سرمایه‌گذاران امیدوارند که با نزدیک‌تر شدن به زمان راه‌اندازی راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium)، قیمت این میم کوین محبوب به زودی به ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار برسد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت شیبا بالاخره دو ماه پس از سقوط آن به محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۸۵ دلار به دلیل ورشکستگی صرافی FTX، روز گذشته به ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار رسید. طبق گزارش‌ها، مجموعه‌ای از رویدادهای مرتبط با شیبا، از جمله گسترش استفاده از SHIB به عنوان یک روش پرداخت، باعث شده که قیمت این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته رشد قابل‌توجهی را تجربه کند.
اگرچه در زمان انتشار این خبر، قیمت شیبا کمی کاهش یافته و در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۰۲۲ دلار معامله می‌شود، اما قیمت این ارز دیجیتال در بازه زمانی هفتگی همچنان بیش از ۲۱ درصد رشد دارد.
همان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طور که در اخبار قبلی هم گزارش شد، راه‌حل لایه دوم شیباریوم یکی از دلایل اصلی افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به شیبا بوده است. حال، معامله‌گران انتظار دارند که با راه‌اندازی این محصول جدید، مسیر برای افزایش قیمت شیبا به بالای ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار هموار شود. برخی از ویژگی‌هایی که شیباریوم را برای کاربران جذاب کرده، عبارتند از: کارمزد کمتر تراکنش‌ها و امکان سوزاندن توکن‌های SHIB از طریق هر تراکنش انجام‌شده در این شبکه.
ماه گذشته، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا، اعلام کرد که تیم‌ توسعه‌دهنده شیباریوم در حال نهایی کردن راه‌اندازی این شبکه است.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا