بازی

جزئیات جدیدی از کراس‌اوور فورتنایت و Family Guy فاش شد

جزئیات جدیدی از کراس‌اوور فورتنایت و Family Guy فاش شد

به گفته یکی از افشاگران فورتنایت، یک شناسه جدید در بازی یافت شده که حاوی نام FrenchFry است، نامی که قبلا نیز برای اسپین آف Fortnite و Family Guy به آن اشاره شده بود که نشان می‌دهد اسکین‌های این سریال تلویزیونی هنوز در حال توسعه هستند.

بحث در مورد کراس‌‎اوور Family Guy از فوریه ۲۰۲۱ آغاز شد، زمانی که یک تکسچر از این سریال با نام رمز FrenchFry از فایل‌های بازی به همراه اسکین‌های Street Fighter که اکنون در دسترس قرار گرفته، فاش شد. اکنون به لطف افشاگری FNAssist مشخص شده که یک پوسته مرد با همین نام رمز در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟پاسخ به پرسشی اساسی
آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟

شناسه جدید «CID_TBD_Athena_Commando_M_FrenchFry» نام دارد که انتظار می‌رود پوسته پیتر گریفین، شخصیت اصلی Family Guy باشد.

Family Guy

افشاگری دیگری که از این نظریه بالقوه پشتیبانی می‌کند، توسط یکی از کاربران توییتر با نام polaqwym اعلام شده که پوشه‌ای به نام Family Guy را در رایانه شخصی یکی از کارمندان مشاهده کرد که برای مدت کوتاهی در جریان نمایشگاه آنریل انجین ۵ اپیک نشان داده شد. تعدادی IP دیگر نیز در همین تریلر مشاهده شدند، از جمله Doom، Indiana Jones، Obi-Wan و Darth Vader، اما تمام این‌ها از آن زمان در فورتنایت در دسترس قرار گرفته‌اند. Family Guy تنها کراس‌اووری است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است.

Family Guy یکی از محبوب‌ترین سیتکام‌های آمریکایی است. داستان این سریال حول ماجراهای یک خانواده به نام گریفین می‌گذرد که شخصیت اصلی آن پیتر گریفین است که همراه با همسرش، سه فرزندشان و یک سگ انسان‌نمای سخنگو زندگی می‌کنند. همچنین این اولین باری نیست که فورتنایت شخصیت‌هایی از یک سریال انیمیشنی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد، زیرا قبلا با مواردی مانند Rick and Morty و Naruto این کار را انجام داده است.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


داستان جذاب تولد پلی استیشن

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا