بازی

جزئیات بیشتری برای انتشار سه‌گانه GTA‌ روی استیم پیدا شده است

جزئیات بیشتری برای انتشار سه‌گانه GTA‌ روی استیم پیدا شده است

تقریبا یک سال پیش راکستار ریمستر سه‌ گانه جی تی ای (GTA) را به بازار عرضه کرد، ولی هنوز پی‌سی‌بازان روی استیم به Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition دسترسی ندارند. 

با این وجود به نظر می‌رسد که این سه‌ گانه به زودی به استیم اضافه می‌شود و نام باندل آن در کدهای بک‌اند این پلتفرم مشاهده شده. سه‌ گانه جی تی ای هم‌اکنون تنها از طریق لانچر خود راکستار قابل خرید هست و این شرکت تصمیم گرفته از بزرگ‌ترین پلتفرم استفاده نکند. با این وجود کاربری به نام videotech_ نام باندل GTA را در استیم مشاهده کرده است.

مطلب پیشنهادی:چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟ [تماشا کنید]تماشا کنید
چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟ [تماشا کنید]

همچنین چندی پیش کدهای به لانچر راکستار اضافه شد که نشان می‌داد Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition به زودی به فروشگاه استیم و اپیک گیمز اضافه می‌شود. راکستار هنوز به این موضوع واکنش نشان نداده ولی اگر بازی بدون مشکل فنی اجرا شود، انتظار می‌رود که بازیکنان به خوبی از این عنوان استقبال کنند. 

جی تی ای ۳

این سه‌گانه سال گذشته با مشکلات فنی بسیار زیاد به بازار عرضه شد و می‌توان آن را بزرگ‌ترین شکست این کمپانی دانست. از این رو اگر همان نسخه قبلی روی استیم منتشر شود، بدون شک آن خاطرات بد برای راکستار تکرار خواهند شد. این کالکشن باید در سال ۲۰۲۳ برای گوشی‌های موبایل نیز منتشر شود، ولی تاریخ دقیق این کار مشخص نیست. 

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition هم‌اکنون روی پی‌سی، نینتندو سوییچ و کنسول‌های ایکس باکس وان پلی استیشن در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟میوه ممنوعه!
تیم lastech: چند سالمون بود وقتی اولین بار GTA بازی کردیم؟


داستان جذاب تولد پلی استیشن

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا