رمز ارز

دشمنی تتر با تورنادو کش اتهامی واهی است!

زمان مطالعه: دقیقه

روز گذشته، تتر، ناشر استیبل‌کوین تتر با پشتوانه دلار آمریکا (USDT)، گفت که آدرس‌های قرارداد هوشمند تورنادو کش تحریم‌شده توسط اداره دارایی‌های خارجی ایالات‌متحده (OFAC) را مسدود نمی‌کند. تتر در توضیح این تصمیم گفت:

با وجود تماس روزانه ما با مجریان قانون در ایالات‌متحده امریکا، هنوز هیچگونه درخواستی به صورت رسمی برای مسدود کردن هیچ آدرسی ابلاغ نشده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

تتر اشاره کرد که مسدود کردن خودسرانه آدرس‌های کیف پول یا قراردادهای هوشمند می‌تواند یک حرکت بسیار مخرب و هشداری باشد به مظنونین برای نقد کردن سرمایه‌هایشان. تتر گفته که این کار همچنین ممکن است جمع‌آوری شواهد بیشتر را سخت‌تر کند.
همه افراد و نهادهای ایالات‌متحده از تعامل با آدرس‌های قرارداد هوشمند USDC و اتریوم میکسر تورنادو کش منع شده‌اند و در صورت نقض این قانون، مشمول مجازات کیفری سختی می‌شوند. تتر، یک ناشر مستقر در هنگ‌کنگ است و تجارتی در ایالات‌متحده انجام نمی‌دهد، اما به‌طور داوطلبانه از برخی مقررات ایالات‌متحده پیروی می‌کند.
تتر می‌گوید اقدام USDC برای قرار دادن قراردادهای هوشمند تورنادو کش در لیست سیاه، زودهنگام بوده و چنین اقداماتی اگر بدون دستورالعمل مقامات ایالات‌متحده انجام شوند، ممکن است کار سایر قانون‌گذاران و مجریان قانون در سراسر جهان را به خطر بیندازد. این شرکت، اشاره کرد که سایر صادرکنندگان استیبل کوین در آمریکا مانند پکسوس و دای هم کیف پول‌های تورنادو کش را مسدود نکرده‌اند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا