بازی

تاریخ عرضه بازی Redfall لو رفت

تاریخ عرضه بازی Redfall لو رفت

در هفته‌های گذشته جزئیات زیادی از بازی ردفال (Redfall) منتشر شده و اکنون به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه آن نیز لو رفته باشد.

بنابر گزارش یک منبع داخلی بازی ردفال در تاریخ ۲ می ۲۰۲۳ (۱۲ اردیبهشت) به بازار منتشر می‌شود. نکته مهم این است که شایعات پیشین نیز به عرضه در همین ماه اشاره داشتند که ادعای این منبع داخلی را محکم‌تر می‌کند. این خبر را لیکری به نام eXtas1s اعلام کرده، فردی که پیش از این ساخت بازی Overdose توسط کوجیما را لو داده بود.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

همچنین یک منبع دیگر به اسم برد سمز (Brad Sams) نیز به صورت غیرمستقیم این ادعا را تایید می‌کند. احتمالا ده روز دیگر با رویداد Developer Direct مایکروسافت به صورت رسمی از تاریخ عرضه ردفال رونمایی خواهد کرد. این رویداد در تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برگزار می‌شود و حضور Minecraft Legends و Forza Motorsport نیز در آن تایید شده است.

بازی Redfall

در بازی Redfall بازیکنان مقابل خون‌آشام‌هایی قرار می‌گیرند که شهر جزیره‌ای ردفال را تسخیر کرده‌اند. شما از طریق کاتسین‌ها قرار است بیشتر با چهار شخصیت بازی آشنا شوید. داستان بازی نیز از دید شخصیتی که انتخاب کرده‌اید روایت می‌شود و ترکیب مختلف دو شخصیت می‌تواند روی روایت داستان تاثیرگذار باشد. 

Redfall در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پی‌سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


داستان جذاب تولد پلی استیشن

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا