بازی

شایعه: کالکشن ریمستر Gears of War هنوز در دست ساخت است

شایعه: کالکشن ریمستر Gears of War هنوز در دست ساخت است

از میان بسیاری از اعلامیه‌های ارائه شده در رویداد ایکس‌ باکس در E3 2022، از مجموعه Gears of War که شایعه شده بود در آن برنامه معرفی می‌شود، خبری نبود.

نیک بیکر از XboxEra گزارش کرده بود که این کالکشن شبیه به Halo: The Master Chief Collection خواهد بود، اما هیچ اعلامیه‌ی رسمی از سوی مایکروسافت منتشر نشد. با این حال، بیکر به تازگی گفته که هنوز هم این مجموعه در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

بیکر نتوانست جزییات دیگری به جز اینکه «دارد اتفاق می‌افتد» ارائه کند، اگرچه او در حال کار روی افشا کردن اطلاعات بیشتر است. با این وجود، حتی به عنوان کسی که دیگر از طرفداران پر و پا قرص سری Gears of War نیست، گمان می‌کند این مجموعه باید واقعاً عالی باشد.

Gears of War

این بار به نظر می‌رسد که جز کوردن از Windows Central و تام وارن از The Verge از گفته‌های نیک بیکر حمایت می‌کنند. کوردن اوایل این هفته توییت کرد، «انگار باید @Shpeshal_Nick را تحسین کرد» در حالی که وارن پاسخ داد، «دنده‌ها در حال چرخیدن هستند؟». تأیید صریحی از ساخت مجموعه نیست، اما یک اشاره برای طرفداران کافی است.

با این حال باید دید اگر این مجموعه واقعا در دست ساخت است آیا کل قسمت‌ها گنجانده خواهند شد یا خیر. علاوه بر این، آیا ریمسترهایی مانند Gears of War Ultimate Edition، پشتیبانی از 4K/60 FPS با حضور پلی‌لیست نقشه‌های چند نفره خواهند بود یا خیر. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا