رمز ارز

بازگشت ارزهای دیجیتال به روزهای سبز! کدام رمزارز پیشتاز است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال انتشار داده‌های مربوط به شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده برای ماه دسامبر و کاهش آن نسبت به ماه قبل، بازار ارزهای دیجیتال رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد که در ۲۴ ساعت گذشته نیز ادامه داشت.

به گزارش سایت کریپتوبیسیک، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین در چند ساعت گذشته، برای اولین بار از اوایل ماه نوامبر به بالاتر از ۲۰ هزار دلار افزایش یافته و به ۲۱،۰۵۴ دلار رسیده است. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین کمی کاهش یافته و در محدوده ۲۰،۹۵۵ دلار معامله می‌شود، اما این ارز دیجیتال همچنان نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱٫۲ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به ۲۴ درصد رشد دارد.

کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحقیقاتی CryptoQuant نیز در توییتی اعلام کرده که در ۳ ساعت گذشته، یک نهاد ناشناخته حدود ۴ میلیارد دلار در بازار آتی بیت کوین خرید کرده و ۸۷ میلیون دلار قرارداد شورت در تمامی صرافی‌ها لیکوئید شده است. این معامله عظیم باعث شده است که سوالات زیادی در مورد هویت و انگیزه این خریدار مطرح شود. در این میان، برخی از کاربران حدس می‌زنند که این معامله توسط یک بازارساز انجام شده است.

علاوه بر این، داده‌های CoingLass نیز نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۵ میلیون دلار از قراردادهای شورت بیت کوین لیکوئید شده است.

در همین حال، پلتفرم Santiment نیز امروز در توییتی گزارش کرد که به دنبال افزایش قیمت بیت کوین، تعداد آدرس نهنگ‌های کوچک هم به سرعت در حال افزایش است. طبق گزارش‌ها، ۴۱۶ آدرس جدید که دارای ۱۰۰ تا ۱،۰۰۰ بیت کوین هستند، در ۸ هفته گذشته ظاهر شده‌اند.

در این میان، یکی از تحلیلگران بازار با نام Duo Nine، ادعا می‌کند که شکست کندل قیمتی به بالای ۲۲ هزار دلار، می‌تواند به معنای پایان بازار خرسی باشد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ۱ تریلیون دلار نزدیک می‌شود!

همزمان با رشد قیمتی بیت کوین، سایر رمزارزهای بازار نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند که در بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار، سولانا با یک رشد بیش از ۴۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته پیشتاز است. در این میان، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با یک رشد ۹٫۳ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۹۹۰٫۲۵ میلیارد دلار افزایش یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا