رمز ارز

پیش‌بینی امیدوارکننده سرمایه‌گذار معروف در مورد آینده ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته مایک نووگراتز، مدیرعامل شرکت Galaxy Digital، تداوم مشکلات مالی در بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً فشار بیشتری بر قیمت رمزارزها وارد نخواهد کرد. او معتقد است اگرچه این «خبر خوبی نیست»، اما «شامل فروش زیادی نمی‌شود».
نووگراتز می‌گوید:

چشم‌انداز کریپتو وحشتناک نیست، اما عالی هم نیست. ما مشکلات نظارتی داریم که قبلاً نداشتیم. مردم هزینه‌ها را کاهش می‌دهند و از این دوره گذار جان سالم به در می‌برند. کریپتو از بین نمی‌رود.

با این حال، این اظهارنظر نووگراتز با گزارش شرکت Arcane Research کاملاً در تضاد است که به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد به «مشکلات مالی مداوم» در گروه ارز دیجیتال (DCG) توجه کنند؛ زیرا نتیجه آن می‌تواند به شدت بر بازارهای رمزارزی تاثیر بگذارد.
با این حال، نووگراتز استدلال کرد که علی‌رغم «خبرهای بد زیاد» در چند ماه گذشته، بیت کوین و اتریوم «بسیار ثابت و پایدار» باقی مانده‌اند و حتی طی چند روز گذشته شاهد افزایش قیمت بوده‌اند.
نووگراتز با اشاره به سرمایه‌گذارانی که در ماه‌های اخیر اهرم مالی را فروخته یا کاهش داده‌اند، گفت:

در حال حاضر بازار کاملاً تمیز است.

مدیرعامل گلکسی دیجیتال همچنین درباره تصمیم اخیر برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس برای کاهش 20 درصد دیگر از نیروی کار خود به منظور کاهش بیشتر هزینه‌های عملیاتی، اظهار نظر کرد و گفت:

من فکر می کنم که مدیران اجرایی [از جمله] برایان در کوین بیس و هر مدیرعامل منطقی، کار درستی انجام می‌دهند. 2023 سالی است که شما می‌خواهید زنده بمانید و پیشرفت کنید.

منبع

کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا