بازی

لانچ تریلر ریمیک Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]

لانچ تریلر ریمیک Dead Space منتشر شد [تماشا کنید]

از آنجا که فاصله کمی تا عرضه ریمیک Dead Space باقی مانده، الکترونیک آرتز لانچ تریلر با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. این تریلر صحنه‌های مختلف بازی – از جمله صحنه‌های افتتاحیه – را به ما نشان می‌دهد که پر از هیجان و وحشت هستند.

علاوه بر Ishimura، ما همچنین صحنه‌های جذابی از خود گیم‌پلی را مشاهده می‌کنیم، در حالی که آیزاک با اسلحه پلاسمای خود به دشمنان شلیک می‌کند و در فضای بدون جاذبه جابجا می‌شود.

به طور کلی نسخه اصلی بازی Dead Space در سال ۲۰۰۸ یکی از عناوینی بود که وام‌دار میراث Resident Evil 4 بود. استفاده از دوربین سوم شخص از روی شانه و تمرکز ویژه بر محیط داستان، از المان‌هایی بود که باعث موفقیت و محبوبیت بازی شد. صامت بودن کاراکتر آیزاک کلارک، سبب شد تا تمرکز داستان به محیط و اتمسفر بازی معطوف شود. طرحی که به شکل بسیار خوبی هم اجرا شد و بازیکنان با یک سفینه رعب‌آور روبرو بودند. البته که در نسخه ریمیک، تمرکز سازندگان بر شخصیت‌پردازی کاراکتر آیزاک بسیار بیشتر شده و نکته مهم آن است که بازیکنان دیگر با یک کاراکتر صامت روبرو نخواهند بود.

  • مطلب پیشنهادی: هر آن‌چه که باید از ریمیک Dead Space بدانید

در اخبار مرتبط چند هفته پیش صداپیشگان بازی مشخص شدند و طبق اعلام رسمی EA، ظاهرا تانیا کلارک (Tanya Clarke) برای ایفای نقش نیکول برنان (Nicole Brennan)، یکی از شخصیت‌های مهم نسخه اول و دوم فرنچایز دد اسپیس باز می‌گردد. همچنین Anthony Alabi در نقش Zach Hammond صدا پیشگی می‌کند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ۱۸ دقیقه ابتدایی گیم‌پلی بازی را از اینجا تماشا کنید.

ریمیک Dead Space در تاریخ ۷ بهمن برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. قیمت آن برای کنسول‌ها ۷۰ دلار و برای پی‌سی ۶۰ دلار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌بردعطشی که تنها با خون برطرف می‌شود
بهترین سریال‌های خون آشامی تاریخ که وحشت را تا مغز استخوان می‌برد


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]

تماشا از طریق یوتیوب

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا