بازی

خرید اکانت انواتو المنت

خرید اکانت انواتو المنت

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای استفاده از انواتو، خرید اکانت انواتو المنت لازم است. اما برای چه باید این اکانت را بخریم؟ وب سایت انواتو چه خدماتی در اختیار ما قرار خواهد داد.

در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم و خدمات این وب سایت کاربردی را به ­شما معرفی نماییم.

در پایان نیز نحوه خرید اکانت آن و بسیاری پلتفرم­های دیگر مانند خرید اکانت Tradingview و خرید اکانت grammarly را به شما معرفی خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

اگر به این موضوع علاقه­مند شدید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

انواتو المنت چیست؟

انواتو المنت مرجع بسیاری از طراحان و حتی منبع درآمد بسیاری از آن‌ها است. در این سایت می­توانید به مجموعه بزرگی از نمونه­های گرافیکی، طراحی، ویدیو، قالب وب‌سایت و… دست پیدا کنید.

فایل­های گرافیکی این این سایت شامل: فونت­های مختلف، آبجکت، موک­آپ، لوگو و آیکون­ها است که شما می­توانید هر یک از آن‌ها را در فرمت­های گوناگونی دانلود کنید.

بانک صدای این سایت به­تنهایی برای تدوین ویدیو­های شما کافی است. باید بدانید که فایل­های صوتی آن و همین‌طور، دیگر ویدیو­های آن دارای لایسنس هستند و شما با آپلودشان در یوتیوب، اینستاگرام و دیگر شبکه­های اجتماعی دچار مشکل کپی­رایت نخواهید شد.

چه کسانی می­توانند از انواتو المنت استفاده کنند؟

تمام افرادی که به­نوعی با تولید محتوا سروکار دارند، برای ساخت محتوای خود نیازمند این منبع بزرگ خواهند شد. البته شما برای استفاده از این سایت نیازمند خرید اکانت انواتو المنت هستید.

طراحان وب‌سایت می­توانند از فایل­های آماده این وب‌سایت برای طراحی سایت وردپرسی خود بهره ببرند و به سلیقه خود­شان در آن تغییراتی ایجاد کنند.

افرادی که به تدوین ویدیو­های مختلف مشغول هستند و در شبکه­های اجتماعی مثل یوتیوب فعالیت دارند، با استفاده از آن به­راحتی ویدیو­هایی با کیفیت بالا خواهند ساخت.

افکت­ها و جلوه­های بصری زیادی در این منبع برای استفاده آن‌ها وجود دارد. همچنین بانک عظیمی از موزیک برای موسیقی ویدیو در اختیار آنها است.

خرید اکانت envato element

برای خرید اکانت تریدینگ ویو، انواتو، گرامرلی و بسیاری اکانت دیگر کافی­است به وب‌سایت مکسیمم شاپ مراجعه کنید.

اکانت انواتو این سایت برای مدت زمان 10 روز فروخته می­شود و در این مدت شما مجازید به­شکل نامحدود منابع سایت را دانلود کنید. اکانت شما در این سایت اشتراکی نیست و تنها برای شخص شما صادر می­شود.

درباره مکسیمم شاپ

این فروشگاه بیش از 5 سال است که خدمات فروش بیش از 25 اکانت پریمیوم را ارائه می­دهد. خرید اکانت گرامرلی، تریدینگ ویو، انواتو المنت، نتفلیکس و بسیاری از پلتفرم­های پریمیوم از طریق فروشگاه مکسیمم شاپ فراهم است. با استفاده از خدمات این فروشگاه دیگر نیازی نیست که هزینه­ زیادی برای خرید اشتراک دلاری صرف کنید.

جمع­بندی

برای خرید اکانت انواتو المنت مکسیمم شاپ در خدمت شماست. انواتو یک مرجع عالی برای دانلود ابزار­های گرافیکی مانند آیکون، فونت، لوگو، ابزار­های تدوین مثل جلوه­های ویژه مختلف شامل ترنزیشن­ها و دیگر موارد، موسیقی با هر سبک و سیاقی مخصوص ادیت ویدیو و تولید محتوا و قالب­های وردپرسی جهت طراحی وبسایت­های اینترنتی است.

با استفاده از انواتو می­توانید درآمدزایی کنید و از محتوای حرفه­ای خود پول دربیاورید. البته می­شود به­صورت مستقیم هم محصولاتی که سایت انواتو ساپورت می­کند را توسط خودش فروخت و به­ دیگران عرضه کرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا