بازی

فیلم Black Panther 3 ساخته خواهد شد

فیلم Black Panther 3 ساخته خواهد شد

با اینکه هنوز مدت زیادی از اکران فیلم Black Panther 2 در سینماها نمی‌گذرد، لتیشیا رایت بازیگر نقش شوری که اخیرا در مراسم گلدن گلوب حضور پیدا کرده در گفت و گو با ورایتی اعلام کرد که گویا فیلم پلنگ سیاه 3 قرار است در آینده ساخته شود. البته این پروژه ممکن است زمان‌بر باشد، اما قطعا در برنامه وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیستفانتزی‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیستند!
۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست

لتیشیا رایت درباره این موضوع گفت:

فکر می‌کنم اکنون این فیلم در دست ساخت باشد، می‌دانید ما دو سال پرتلاش و هیجان‌انگیز را برای خلق Wakanda Forever داشتیم و همه سعی کردند از آن حمایت کنند. ما کمی زمان استراحت نیاز داریم و رایان کوگلر [کارگردان] باید دوباره به پروژه بازگردد و دوباره تیم بازیگران را آماده کنیم؛ پس بنابراین به کمی زمان نیاز داریم، اما بسیار هیجان‌زده هستیم که شما آن را ببینید.

رایت همچنین اضافه کرد که اگرچه این پروژه هنوز محقق نشده، اما امیدوار است که به زودی ساخته شود:« من همیشه سعی می‌کنم مثبت فکر کنم و معتقدم که کلمات مثبت نتایج خوبی هم به همراه خواهند داشت، بنابراین من به ساخت Black Panther 3 فکر می‌کنم و ممکن است به زودی ساخته شود، چراکه نه؟»

فیلم پلنگ سیاه

رایان کوگلر در سال ۲۰۲۲ در صحبت‌هایش با ورایتی اعلام کرده بود که هیچ‌ ایده‌ای درباره فیلم بعدی‌اش ندارد. حتی کوین فایگی، رییس مارول نیز در همان زمان گفته بود با کوگلر صحبت‌هایی درباره فیلم سوم بلک پنتر داشته و این دو ایده‌‌ها و نظراتی را با یکدیگر درمیان گذاشته بودند.

فیلم اول Black Panther در سال ۲۰۱۸ اکران شد و در سطح جهانی بیش از ۱ میلیارد دلار بدست آورد. اما ستاره اصلی این فیلم، چادویک بوزمن در سال ۲۰۲۰ بر اثر بیماری سرطان درگذشت و فیلمنامه فیلم دوم پس از فوت او تغییر پیدا کرد و این فیلم بدون حضور او ساخته شد.فیلم بلک پنتر 2 یا همان Black Panther: Wakanda Forever در ماه نوامبر ۲۰۲۲ اکران شد و بیش از ۸۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا