بازی

تیزر تریلری از سریال جدید باب اودنکرک منتشر شد [تماشا کنید]

تیزر تریلری از سریال جدید باب اودنکرک منتشر شد [تماشا کنید]

اکنون که مدتی از پایان سریال محبوب Better Call Saul می‌گذر، طرفداران احتمالا منتظر سریال جدیدی از باب اودنکرک هستند و به همین بهانه اخیرا AMC تیزر تریلری از سریال  Lucky Hank منتشر کرده که اطلاعات جزئی از داستان آن در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

این سریال که قبلا با عنوان Straight Man شناخته می‌شد قرار است در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند ۱۴۰۱) منتشر شود. Lucky Hank از ۸ اپیزود تشکیل شده و داستان شخصیتی به نام هنک، یک رییس دپارتمان انگلیسی را دنبال می‌کند که دچار بحران میانسالی شده است. در تیزر منتشر شده شخصیت هنک با بازی باب ادنکرک می‌گوید:

من همیشه مرد سرسختی بودم و در درگیری‌های جزئی و ناراحتی‌های بی‌اهمیت تخصص دارم. این مسیر من است.

پس از آن هنگامی که ویدیو به پایان می‌رسد، یک غاز وارد صحنه می‌شود و آن دسته از افرادی که کتاب را خوانده باشند دلیل آن را متوجه خواهند شد. این سریال بر اساس رمان Straight Man ریچارد روسو، نویسنده و فیلمنامه‌نویس آمریکایی نوشته شده که در سال ۱۹۹۷ منتشر شده بود. علاوه بر ادنکرک، میری انوس به عنوان همسر هنک در سریال به ایفای نقش پرداخته و اولیویا اسکات ولچ نیز نقش دختر او را بازی می‌کند.

آرون زلمن و پل لیبرشتاین (تهیه‌کننده سریال The Office) شورانرهای این سریال هستند و باب ادنکرک به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز همکاری دارد. Lucky Hank اولین سریال باب اودنکرک پس از پایان سریال Better Call Saul در سال ۲۰۲۲ است. تاکنون سریال یا فیلم جدیدی در دنیای بریکینگ بد منتشر نشده، اما گویا وینس گیلیگان مشغول ساخت سریال جدیدی برای اپل تی‌وی پلاس است که ری سیهورن، بازیگر نقش کیم وکسلر در Better Call Saul در آن حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟

با کلیک روی تصویر از یوتیوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا