بازی

سریال Fear the Walking Dead با فصل هشتم به پایان می‌رسد

سریال Fear the Walking Dead با فصل هشتم به پایان می‌رسد

شبکه AMC اولین تصاویر از فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead را منتشر و اعلام کرد با آخرین فصل از این مجموعه طرف هستیم.

پخش سریال اسپین‌اف Fear the Walking Dead از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و شخصیت‌های مهمی از جمله دوایت با بازی آستین امیلیو (Austin Amelio) و مورگان جونز با بازی لنی جیمز (Lennie James) از سریال اصلی مردگان متحرک در آن حضور داشته‌اند. در یکی از ۴ تصویر منتشر شده نیز شاهد صحبت کردن مورگان با شخصیت مدیسون کلارک هستیم.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد

بین دو فصل آخر سریال حدود ۷ سال فاصله وجود دارد و شخصیت‌های اصلی باید یک بار دیگر برای رهایی از دست PADRE تلاش کنند. پایان این مجموعه با فصل هشتم چندان تعجب برانگیز نبود و از قبل پیش‌بینی می‌شد. از آنجایی که سریال اصلی مردگان متحرک چند ماه پیش به پایان رسیده، این شبکه روی اسپین‌آف‌های جدید کار می‌کند. 

شخصیت دریل با بازی نورمن ریدس به پاریس می‌رود و با یک سری زامبی بسیار سریع درگیر خواهد بود. شخصیت‌های مگی و نیگان نیز با اسپین‌آف The Walking Dead: Dead City به نیویورک سفر می‌کنند. همچنین با دو مینی سریال جدید دوباره شاهد شخصیت ریک گرایمز و میشون خواهیم بود.

 فصل آخر Fear the Walking Dead دوازده قسمت دارد که طی دو بخش پخش می‌شود. پخش ۶ قسمت ابتدایی از ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) و احتمالا پخش ۶ قسمت نهایی از پاییز آغاز می‌شوند. 

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا